Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@03:33:25 GMT

پایان عملیات بهسازی کمربندی دوم تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۸۸۰۷

پایان عملیات بهسازی کمربندی دوم تهران

رئیس پلیس راه تهران از پایان عملیات ۴۰ روزه بهسازی منطقه حادثه خیز کمربندی دوم تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: سرهنگ «نورالله خادم» اظهار کرد: یکی از فاکتورها و مولفه های مهم در پیشگیری از وقایع حوادث رانندگی و یا حتی کاهش ورود خسارت های مالی و جانی در حادثه های رانندگی ایمن بودن محور و معبرهای تردد وسایل نقلیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه ایمن بودن معبر می تواند حتی از بروز خسارت های مالی و جانی فراوان در حوادث رانندگی جلوگیری کند، گفت: در علت یابی تصادف های رخ داده در محور کمربندی دوم تهران به دست آمد که ۱۳ کیلومتر از این کمربندی حادثه خیز است و تعداد حوادث رانندگی که در این محدوده اتفاق می افتد نسبت به سایر مناطق درصد بالایی دارد.

وی اضافه کرد: در این راستا موضوع به کارشناسی و کمیسیون های مربوط ارجاع داده شد و در نهایت به دست آمد که کهنگی آسفالت محور به متراژ ۱۳ کیلومتر و وجود عیب ایجادی ناشی از فرسودگی و عملیات پیمانکاری یکی از فاکتورهای علت وقوع حوادث رانندگی است.

خادم اضافه کرد: علاوه بر کهنگی و فرسودگی آسفالت محور کمربندی دوم فاکتورهای دیگری نیز در بروز حوادث رانندگی موثر بوده اند که می توان به عدم جداسازی محورهای رفت و برگشت کمربندی و نبود علائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ با بیان اینکه با همکاری راهداری استان تهران رفع این معایب مدنظر قرار گرفت، گفت: پس از تلاش ۴۰ روزه اکنون شاهد بهسازی ۱۳ کیلومتر منطقه حادثه خیر کمربندی دوم تهران و جداسازی محور رفت و برگشت با نیوجرسی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و هشداری هستیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان گفت: پیش بینی می شود با ایمن سازی این محور شاهد کاهش حوادث رانندگی در این محدوده باشیم.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: تصادفات فوتی تصادفات درون شهری تصادفات جاده ای کمربندی دوم تهران حوادث رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت

رئیس پلیس راه چهارمحال‌وبختیاری گفت: وقوع یک تصادف در محور بروجن به لردگان منجر به فوت دو نفر شد.

سید غلامعلی نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: عصر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه کامیون ایسوزو در محدوده روستا گدارکبک محور بروجن به لردگان راننده و سرنشین سواری پژو جان باختند.

وی افزود: علت وقوع این حادثه طبق نظر کارشناس تصادفات پلیس راه، توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی تشخیص داده شده است.

رئیس پلیس راه چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: توصیه می‌شود رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، صبر و حوصله در رانندگی، عدم رانندگی در هنگام خستگی و خواب آلودگی و توجه کامل به جلو در جهت پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی مؤثر باشند.

کد خبر 747055

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت