Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۲۰۰ خانه ورزش روستایی در سراسر استان فعال است گفت: با تجهیز سایر خانه‌های ورزش روستایی، تعداد آنها به ۲۳۳ خانه افزایش می‌یابد. - اخبار استانها -

سعید هاشمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه با توجه به وجود بیماری کرونا، هیئت ورزش‌های بومی و محلی از هر گونه تجمع خودداری می‌کند اظهار داشت: متاسفانه نه جشنواره و نه مسابقاتی قابل برگزاری است اما در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات اینترنتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای مثال خانواده‌ها در داخل منازل خود برخی بازی‌های بومی و محلی را انجام داده و فیلم آن را ضبط و به هیات بازی‌های بومی و محلی ارسال می‌کنند و از میان اثرات مختلف، سه اثر انتخاب و معرفی می‌شوند.

 رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در کمتر از 10 روز آینده 20 خانه ورزش روستایی تجهیز می‌شود گفت: این خانه‌ها در تمامی شهرستان‌های واجد شرایط استان که در معرض خطر مواد مخدر بوده و هم از جمعیت مناسبی برخوردار هستند، تجهیز می‌شوند.

50 خانه ورزش در استان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسدلرستان| 13 خانه ورزشی ویژه بانوان در روستاهای بروجرد راه‌اندازی می‌شود

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 200 خانه ورزش روستایی در سراسر استان فعال است بیان کرد: با تجهیز سایر خانه‌های ورزش روستایی، تعداد آنها به 233 خانه افزایش می‌یابد.

هاشمی‌نیا با اشاره به افزایش مصالح ساختمانی گفت: با وجود این مشکل، هیات ورزش روستایی موفق شد از شرکت‌های سازنده به صورت مستقیم خرید کرده و حمایت آنها را جلب کند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه آذربایجان‌غربی در بهره‌مندی از خانه‌های ورزش روستایی جزو هفت استان برتر کشور است اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت مناسب و مطلوبی در این زمینه وجود دارد.

انتهای پیام/7548/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانه های ورزش روستایی آذربایجان غربی بازی های بومی خانه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰۳ پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، موسی ادیب فر افزود: در سال گذشته تعداد ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که از این تعداد ۱۳۵۹ پرونده مربوط به مردان و ۴۶ مورد زنان بود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۸ هزار و ۷۷پ رونده نزاع در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که ۷۷۵۰پ رونده برای زنان و ۲۰ هزار و ۳۲۷پ رونده مربوط به مردان است.

ادیب فر با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۱۳ هزارو ۴۰۸پ رونده مربوط به تصادفات جرحی در پزشکی قانونی استان تشکیل شد، یاد آور شد: همچنین در این مدت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه توسط پزشکی قانونی استان انجام و تشکیل پرونده شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۳۲۷ مورد مجوز سقط جنین توسط پزشکی قانونی استان تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته برای ۱۹۱۵ مرد و ۵۰۸ زن مجوز دفن صادر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی تصریح‌کرد: در سال گذشته ۶۲ مورد مجوز فوت ناشی از سوختگی، ۴۲ مورد مجوز فوت ناشی از غرق شدگی، ۴۲ مجوز فوت ناشی از سرمازدگی، ۱۲ مورد مجوز فوت ناشی از برق گرفتگی و ۴۰۹ مورد مجوز برای مرگ‌های طبیعی که بر اثر بیماری صورت گرفته، توسط پزشکی قانونی استان صادر شده است.

کد خبر 6083868

دیگر خبرها

  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  • ثبت ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان غربی
  • ۱۴۰۳ پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان‌غربی تشکیل شد