Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@13:34:20 GMT

تجلیل از ۲۷ هزار رزمنده شاخص استان توسط رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۹۱۷۷

تجلیل از ۲۷ هزار رزمنده شاخص استان توسط رهبر انقلاب

کریمی گفت: اولین روز هفته دفاع مقدس مقام معظم رهبری از ۲۷ هزار رزمنده شاخص استان مرکزی به شکل ویدئو کنفرانس تجلیل می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،« غلامرضا کریمی» امروز ﴿۲۵شهریور﴾در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس گفت: با توجه به اهمیت چهل سالگی دفاع مقدس امسال در اولین روز هفته دفاع مقدس مقام معظم رهبری از ۲۷ هزار رزمنده شاخص استان مرکزی به شکل ویدئو کنفرانس تجلیل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت رزمندگان اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت زمان و شرایط کرونایی امکان تجلیل از ۲۷ هزار رزمنده در یک روز و مکان امکان پذیر نیست و لذا تجلیل از رزمندگان شاخص در سطح استان در طی ده روز به طور مستمر انجام خواهد شد و تعداد بسیار محدودی در روز ۳۱ شهریور تکریم می شوند.

 

این مقام مسئول همچنین به برگزاری ۱۸ برنامه شاخص ملی در استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این برنامه های با حضور حداقلی و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

وی به همدلی و همکاری دستگاه های اجرایی استان مرکزی با ستاد چهل سالگی دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: تاکنون بیش از ۳۰ دستگاه اجرائی استان در خصوص اعلام اسامی رزمندگان همکاری داشته اند که با توجه به نقش بسیار موثر استان مرکزی در دفاع مقدس نیاز است کلیه دستگاه ها همکاری لازم را داشته باشند.

 

کریمی همچنین بر همدلی و همراهی هر چه بیشتر رسانه ها نیز تاکید کرد و گفت: انتظار می رود رسانه های استان مرکزی همانطور که در جریان کنگره همکاری لازم را داشتند در برنامه های دفاع مقدس نیز با ستاد چهل سالگی دفاع مقدس همکاری های لازم را داشته باشند.

 

افتتاح نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس و مقاومت

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی همچنین بر افتتاح نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس و مقاومت و رژه گسترده موتوری در سطح استان و شهرستان ها اشاره کرد و گفت: این برنامه از جمله برنامه های مهم چهل سالگی دفاع مقدس است که در روز ۳۱ شهریور برگزار می شود.

 

وی رژه موتوری گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گلباران گلزار شهدا، افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان به صورت ویدئو کنفرانسی توسط ریاست مجلس شورای اسلامی، را از دیگر برنامه های این ایام دانست و بیان کرد: برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس با شعار محوری و راهبردی «ما قوی هستیم» تدوین شده اند که از سوم خرداد ماه آغاز شده اند و تا پایان سال ادامه خواهند داشت.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی اراک دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار فرهنگ دوست از یادگاران دوران دفاع مقدس در سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پادگان آموزشی نبی اکرم میبد، با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل با بحران‌های گوناگونی در کشورمواجه بود افزود: سپاه پاسداران در بین همه نیرو‌های مسلح، همه انقلاب بود و توانست در ختم قائله‌های کردستان، خلق عرب، سیستان و بلوچستان تا دفاع مقدس نقش ممتازی را ایفا کند.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت همه جانبه امام (ره) محکم و استوار ایستاد و امروز به راحتی و بدون ترس، رژیم غاصب صهیونیستی را زیر موشک می‌گیرد.
سردار فرهنگ دوست گفت: با وجود اینکه همه ابرقدرت‌ها اعم از امریکا، انگلیس، فرانسه، اردن و کشور‌های منطقه دست به دست هم دادند تا جلوی موشک‌های ایران به رژیم صهیونیستی را بگیرند، اما نتوانستند.
وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس اگر مشارکت مردم و بسیج نبود جنگ هرگز تمام نمی‌شد و شکست می‌خوردیم گفت: امروز افتخار ما پاسداران برخلاف نیرو‌های نظامی دنیا، این است که درکنار هر سه نفر یک نفر پاسدار به شهادت رسیده است.
وی پیروزی از ولایت و رهبری، رعایت عفاف و حجاب و احیاء عزاداری‌های سنتی را سه اصل مهم در سعادت جامعه و کشور خواند و گفت: اگر از ولایت و رهبری پیروی نکنیم کشور به مشکل بر می‌خورد و کسانی که حجاب را رعایت نکنند پا روی خون شهدا می‌گذارند و باید سپاه هم در ماموریت‌های خود با توکل به خدا و ولایت پذیری از ولی فقیه و رهبری، راه شهداء را محکم‌تر از همیشه ادامه دهند.
در پایان این همایش به تعدادی از کادر آموزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردوشی اعطاء شد.

دیگر خبرها

  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی