Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، از بین دستگاه‌های دولتی که مورد ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار گرفته‌اند موفق به کسب رتبه برتر در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، در گروه " سلامت و رفاه اجتماعی"، حائز بالاترین امتیاز و به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است که به منظور ارج گذاری و تکریم صادقانه و مؤثر در نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدردانی از تلاشگران و دستگاه‌های برتر در عرصه خدمتگزاری به ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق قدردانی و تشویق آنها، به استناد آئین نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط در خصوص ارزیابی عملکرد، بخشنامه جشنواره شهید رجایی سالانه ابلاغ و جشنواره شهید رجایی در سطح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می‌شود.

گفتنی است اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در شانزدهمین جشنواره استانی شهید رجایی، در بُعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان برگزیده از بین دستگاه‌های های استانی معرفی و لوح سپاس جشنواره را کسب کرد.

کد خبر 5025040

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی جشنواره شهید رجایی ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس شهرکرد آمار کرونا بوشهر گرگان توهین به پیامبر انتخابات مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا کرمانشاه محرم 99 هفته دفاع مقدس انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد

به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت به همت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، همزمان با عید سعید نوروز ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

 اهداف و محوریت این جشنواره شامل حقوق باروری و جوانی جمعیت، مولفه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی موثر بر جمعیت، توانمندسازی زنان و آینده جمعیت، ترویج زایمان طبیعی و کاهش سقط جنین، درمان ناباروری و تاثیر آن بر جمعیت، رسانه، آموزش و جوانی جمعیت و طب ایرانی، مکمل و تغذیه در جوانی جمعیت است.

 همچنین ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، ناوری نوین و هوش مصنوعی در جوانی جمعیت، سلامت زنان و مردان در باروری، ثرات سالخوردگی بر جمعیت، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و سلامت معنوی و جوانی جمعیت از دیگر اهداف و محور‌های برگزاری این جشنواره استانی است.

این جشنواره در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تاثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در راستای جوانی جمعیت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

تصویب ۸ طرح تحقیقاتی در راستای جوانی جمعیت

آخرین مهلت ارسال آثار ۱۹ اردیبهشت‌ماه، ارزیابی آثار تا ۲۵ اردیبشهت ماه و اختتامیه جشنواره ۳۱ اردیبهشت‌ماه مصادف با ولادت امام رضا (ع) و روز ملی جمعیت خواهد بود.

 علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.skums.ac.ir/javani مراجعه و پس از ثبت نام آثار خود را به ایمیل؛ Javani@skums.ac.ir ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • تشییع پیکر مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • رتبه‌های برتر خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی و فوتی
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • ثبت ۱۳میلیون تردد نوروزی خودرو در آذربایجان شرقی
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی