Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوژیدار رادوشویچ دروازه بان پرسپولیس در آستانه دیدار با التعاون عربستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مصاحبه ای گفت: شرایط پرسپولیس خوب است و خودم هم آماده هستم و فکر می کنم پرسپولیس از گروه خود صعود می کند و به مرحله بعدی رقابت ها راه خواهیم یافت.
وی هم چنین درباره حامد لک نیز گفت: حامد دروازه بان خوبی است و روابط خوبی با هم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بوژیدار رادوشویچ دروازه بان پرسپولیس در آستانه دیدار با التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در مورد شرایط پرسپولیس پیش از شروع رقابت ها، آمادگی خودش و رابطه اش با حامد لک خرید جدید پرسپولیس در مصاحبه ای گفت:

شرایط پرسپولیس خوب است

شرایط تیم خوب است. بعد از قهرمانی در رقابت های لیگ برتر و اتمام مسابقات جام حذفی، ما آماده رقابت های لیگ قهرمانان هستیم. امیدوارم که بتوانیم در این ۴ مسابقه باقی مانده از گروهمان صعود کنیم و به مرحله بعدی رقابت ها راه پیدا کنیم.

آماده هستم و خوب تمرین کردم

من خوبم، آماده هستم و خوب تمرین کردم. احساس خوبی دارم و همه چیز خوب است.

حامد لک دروازه بان خوبی است و روابط خوبی با هم داریم

حامد دروازه بان خوبی است. او مدت زیادی است که در سطح اول فوتبال ایران بازی می کند و ما روابط خوبی با هم داریم.

پرسپولیس می تواند از گروه خود در آسیا صعود کند

فکر می کنم بتوانیم از گروهمان صعود کنیم. ما از ۲ بازی قبلیمان ۱ امتیاز به دست آوردیم ولی هنوز چیزی تمام نشده است. امیدوارم در این ۴ مسابقه باقی مانده، بتوانیم بیشترین تعداد برد را به دست بیاوریم و از گروهمان صعود کنیم و به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان حامد لک لک بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس حامد لک دروازه بان پرسپولیس رادو رادوشویچ گلر پرسپولیس لک لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا رقابت های لیگ لیگ قهرمانان دروازه بان حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، چند ماه پس از جام ملت‌های آسیا در رشته فوتبال که برای امیر قلعه‌نویی و شاگردانش با شکست در مرحله نیمه نهایی مقابل قطر میزبان مسابقات تمام شد، تیم ملی فوتسال در بزرگترین جام قاره به میدان می‌رود؛ تورنمنتی که از 30 فروردین ماه برای شمسایی و شاگردانش به میزبانی تایلند در بانکوک آغاز می‌شود.

اعضای تیم ملی فوتسال که قرار بود عصر روز گذشته تهران را به مقصد بانکوک ترک کنند، به دلیل محدودیت‌های پروازی ساعاتی پیش عازم کشور تایلند شدند و در بازی افتتاحیه جام به مصاف افغانستان می‌روند.

آرزوی موفقیت اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای تیم ملی فوتسال در آستانه آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا

در فاصله 3 روز مانده تا آغاز رقابت‌ها اعضای تیم ملی فوتبال به حضور تیم ملی فوتسال واکنش نشان دادند و ابراز امیدواری کردند که این تیم بتواند قهرمانی آسیا را در پایان رقابت ها به نام خود بزند.

دیگر خبرها

  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد
  • تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال (عکس)
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس