Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:13:00 GMT

۲.۵ میلیارد ریال اعتبار به ورزش محلات اهواز اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۹۵۸۵

۲.۵ میلیارد ریال اعتبار به ورزش محلات اهواز اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، افشین حیدری عصر امروز در حاشیه جلسه توسعه ورزش بانوان خوزستان با بیان اینکه ورزش محلات در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی داشته است، اظهار کرد: بی‌شک توسعه این بخش از ورزش به شناسایی نخبگان و استعدادهای ورزشی استان کمک می‌کند.

وی به تجهیز یک‌صد خانه ورزش روستایی خوزستان تا پایان امسال اشاره کرد و افزود: پیش از این ۸۰ خانه ورزش روستایی در استان تجهیز شد که با برنامه‌ریزی صورت گرفته، خانه‌های باقی با حضور وزیر ورزش و جوانان تجهیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همچنین به تأمین وسایل ورزشی برای زمین‌های خاکی استان اشاره کرد و گفت: هدف ما توسعه ورزش در نقاط محروم خوزستان است ضمن اینکه به امر استعدادیابی نیز نگاه ویژه‌ای داریم.

وی در خصوص حضور تیم فولاد اکسین خوزستان در لیگ برتر کشتی گفت: با پیگیری انجام شده از طریق استاندار خوزستان قرار است این تیم با اقتدار در مسابقات لیگ برتر شرکت کند.

کد خبر 5025050

منبع: مهر

کلیدواژه: افشین حیدری ورزش خوزستان اختصاص اعتبار ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس شهرکرد آمار کرونا بوشهر گرگان توهین به پیامبر انتخابات مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا هفته دفاع مقدس کرمانشاه محرم 99 انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تمامی بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه برای پیشگیری از عواقب سو دفع غیربهداشتی مجهز به دستگاه بی خطر ساز پسماندی شدند. - اخبار استانها -

پژمان بختیاری نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: با توجه به اهمیت نظارت بر دفع بهداشتی پسماند عفونی و جلوگیری از عواقب سوء دفع نامناسب پسماند عفونی 40 بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تمامی بیمارستان‌های تحت پوشش مجهز به دستگاه بی‌خطر ساز پسماند شدند.

وی افزود: در راستای نظارت بر عملکرد صحیح دستگاه‌های بی خطر سازی پسماند عفونی، هر ماه سازمان محیط زیست نسبت به نمونه برداری و صدور تاییدیه عملکرد دستگاه‌های بی خطر اقدام می‌کند.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به توسعه بیمارستان سینا در کوت عبدالله گفت: در راستای حفظ سلامت عموم مردم و بهبود روند بی خطر سازی پسماند در بیمارستان های تحت پوشش، درسال 1402 با پیگیری انجام شده اعتبارات لازم جهت تهیه و خرید یک دستگاه بی خطر ساز پسماند برای بیمارستان سینا جذب و دستگاه خریداری و تحویل این بیمارستان شد.

بختیاری گفت: در  توجه به اهمیت دفع مناسب پساب، بیمارستان های تحت پوشش دارای سیستم تصفیه فاضلاب بیمارستانی بوده و در راستای بهبود عملکرد سیستم تصفیه  فاضلاب بیمارستانی  اعتبار لازم جهت جهت نصب و راه اندازی پکیج تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان شهدای ایذه ، امید لالی و امام علی اندیمشک سینای شهرستان کارون و نظام مافی شهرستان شوش پیگیری شد .

وی گفت: در سال 1402 پکیج جدید فاضلاب بیمارستان نظام مافی شوش خریداری ودر مهرماه 1402 نصب و در دی ماه به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول گفت: همچنین با توجه به پیگیری‌های انجام شده تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان سینا شهرستان کارون با ظرفیت 200 مترمکعب در روز و اعتباری بالغ بر 52 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/341

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام