Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۲:۳۰ امشب در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با التعاون عربستان در ورزشگاه الجنوب قطر بازی می‌کند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ترکیب زیر را برای شروع این مسابقه در نظر گرفته است:

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، احمد نورالله‌ی، بشار رسن، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، میلاد سرلک، سعید آقایی، سیامک نعمتی و عیسی آل‌کثیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که به دلیل شیوع ویروس کرونا با تعویق هفت ماهه روبرو شده بود از روز گذشته با حضور نمایندگان غرب آسیا در کشور قطر بطور متمرکز ادامه پیدا کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار با التعاون تنها یک امتیاز از دو بازی خود کسب کرده است تا در رده سوم گروه C. لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ قرار گیرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فوتبال گل محمدی التعاون ورزشگاه الجنوب لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس میهمان صنعت نفت است. این دیدار در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.   پرسپولیس هم اکنون با ۴۹ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی است و صنعت نفت هم با ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.   سرخپوشان پایتخت در این دیدار با ترکیب امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد