Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@03:40:06 GMT

تدوین ۴ سناریو برای سنجش و پذیرش دانشجو

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۹۸۲۵

تدوین ۴ سناریو برای سنجش و پذیرش دانشجو

معاون خط و مشی گذاری ستاد علم و فناوری گفت: در زمینه سنجش و پذیرش به ۴ سناریو رسیده ایم که هر کدام آنها انتخاب شود سیاست های آن را تدوین کرده و ابلاغ می کنیم.

به گزارش مشرق، ابراهیم سوزنچی بعدازظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد نقشه جامع علمی کشور  گفت: بحث اصلی جلسه در مورد کنکور و نظام کنکور در کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما طی یک سال گذشته در زمینه کنکور بررسی های زیادی انجام داده ایم. یک بخشی از آنها تبلیغات شد ولی بخش های زیادی از مطالعاتی که در خصوص کنکور طی این یک سال گذشته انجام شده است را رسانه ای نکرده ایم.

معاون خط  و مشی گذاری ستاد علم و فناوری ادامه داد: مطالعات زیادی در زمینه تجارب دنیا، معیارهای تصمیم گیری و شاخص های اصلی سیستم های سنجش و پذیرش انجام دادیم و در نموداری نشان دادیم که هر کدام کجا قرار می گیرند و سیستم سنجش و پذیرش ما کجا است و چه ویژگی هایی دارد و چه آسیب هایی متوجه این سیستم موجود است.

سوزنچی تصریح کرد: در این زمینه به ۴ سناریو رسیده ایم و در خصوص آن بحث و بررسی هایی صورت گرفته، اعضا نظرات خود را ارائه داده اند و ما باید در خصوص این ۴ سناریو بیشتر بحث و بررسی کنیم. سپس هر کدام که انتخاب شد سیاست های آن را تدوین کرده و ابلاغ می کنیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین کنکور شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه اخبار داغ سنجش و پذیرش ۴ سناریو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ظهر امروز بیش از ۷۲۰ هزار نفر نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در آزمون دکتری ۱۵۱۶۴۳ داوطلب شرکت کرده که تعداد ۱۲۵۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی افزود: انتخاب رشته آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است.

کریمیان تاکید کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • کم‌کاری و اهمال دستگاه‌ها در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی قابل پذیرش نیست
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • نکات ویژه کنکوری‌ها برای پذیرش در آزمون فرهنگیان