Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:13:39 GMT

زیدان و امتحان دو ترکیب متفاوت برابر ختافه(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۰۱۱۴

زیدان و امتحان دو ترکیب متفاوت برابر ختافه(عکس)

مارکا از ترکیب رئال مادرید در بازی دوستانه امروز این تیم مقابل ختافه رونمایی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف ختافه رفت و در نهایت موفق شد با 6 گل حریف خود را شکست دهد. این مسابقه در حالی برگزار شد که هیچ عکاس یا خبرنگاری اجازه حضور در آن را نداشت و به طور کلی بازی بدون هیچ پوشش رسانه‌ای خاصی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته رئال مادرید یعنی کریم بنزما در این مسابقه چهار گل برای این تیم به ثمر رساند و دیگر گل های لوس بلانکوس توسط سرخیو راموس و آریباس به ثمر رسید.



نکته جالب درباره بازی دوستانه امروز بین دو تیم رئال مادرید و ختافه به این موضوع برمی‌گردد که سرمربی فرانسوی یعنی زین‌الدین زیدان از دو ترکیب متفاوت در دو نیمه استفاده کرده است؛ ترکیب هایی که مارکا آن را فاش کرده است. نکته جالب این که هر 6 گل رئال در نیمه اول به ثمر رسیده است.

 

 

زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دقیق بازی منچسترسیتی و رئال مادرید امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید امشب چهارشنبه از سری رقابت‌های یک چهارم نهایی برگشت لیگ قهرمانان اروپا ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه مساوی سه بر سه به پایان رسیده بود و حالا بازی سرنوشت‌ساز قرار است در ورزشگاه اتحاد برگزار شود. 

منچسترسیتی سال گذشته در تاریخ بیست و هفت اردیبهشت ۱۴۰۲ توانسته بود در فینال لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید را با نتیجه عجیب ۴ بر صفر شکست دهد.  

tags # منچسترسیتی ، رئال مادرید سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ
  • ساعت دقیق بازی منچسترسیتی و رئال مادرید امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳