Web Analytics Made Easy - Statcounter

 با حضور استاندار مرکزی و مسئولین استانی و شهرستانی عملیات اجرایی اورژانس و پد هوایی و آرامستان شهر مهاجران آغاز شد. 

به گزارش برنا از اراک سید علی آقازاده در آیین بهره برداری از این دو طرح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه احداث پایگاه اورژانس هوایی شهر مهاجران از مسائل مهم حوزه بهداشت و درمان است که باید با جدیت دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم آماده بودن زمین و سایر نیازمندی‌های احداث پایگاه اورژانس هوایی شهر مهاجران خاطرنشان کرد: با اختصاص اعتبار مورد نظر پروژه احداث پایگاه اورژانس هوایی شهر مهاجران باید تسریع شود .

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آرامستان در شهر مهاجران نیز گفت : احداث و ایجاد آرامستان در این شهر از ملزومات مهم و ضروری است چرا که شاهد افزایش جمعیت ساکن هستیم و یک مهم از خواسته های به حق مردم است.

استاندار مرکزی در پایان ضمن تقدیر از عملکرد مثبت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مهاجران در راستای اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی خاطر نشان کرد: امید است به واسطه تعامل و همکاری مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی، گام های موثری در راستای توسعه و اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی در شهر مهاجران باشیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار مرکزی شهر مهاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری عصر سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اعلام کرد: در پی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس هوایی به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه مصدوم کارگری ۴۷ ساله بود که در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود، افزود: این مصدوم به بیمارستانی در سنندج اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی کردستان یادآور شد: این مأموریت دهمین مأموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین مورد از ابتدای تأسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

کد خبر 6086954

دیگر خبرها

  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند