Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-در این مطلب به بررسی و مقایسه خودرو فولکس واگن پاسات و فولکس واگن بیتل ABT از لحاظ مشخصات فنی و امکانات می پردازیم.

خبرگزاری میزان - در این گزارش به بررسی و مقایسه خودرو فولکس واگن پاسات و فولکس واگن بیتل ABT از لحاظ مشخصات فنی و امکانات خواهیم پرداخت که در ادامه می خوانید:

خودرو فولکس واگن پاسات در سال ۲۰۱۴ و فولکس واگن بیتل ABT در سال ۲۰۱۳ در کشور آلمان طراحی و به بازار عرضه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  هر دو خودرو از موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه بهره می‌برند با این تفاوت که خودرو فولکس واگن پاسات با حجم موتور ۱۷۹۸ سی سی و فولکس واگن بیتل ABT با حجم موتور ۱۹۸۴ سی سی طراحی شده است.   مصرف سوخت ترکیبی فولکس واگن پاسات در هر ۱۰۰ کیلومتر ۵.۷ لیتر و فولکس واگن بیتل ABT حدود ۷.۶ لیتر برآورد شده است.   از جمله تجهیزات فولکس واگن پاسات می‌توان به دکمه استارت خودرو به همراه سیستم ورود بدون کلید - سیستم اتوماتیک خاموش/روشن خودرو - امکان تعویض دنده از پشت فرمان - دوربین ۳۶۰ درجه - سیستم کمکی پارک به همراه سنسور کنترل فاصله - بازشدن درب صندوق عقب به صورت هوشمند - فرمان برقی با روکش چرم همراه با کنترل سیستم صوتی اشاره کرد.   خودرو فولکس واگن بیتل ABT نیز دارای امکاناتی از قبیل پیشرانه توربو شارژ می‌باشد - استاندارد آلایندگی یورو ۵ – سیستم تعلیق اسپرت - بال عقب – گرمکن آینه‌های جانبی – سقف پانوراما – نشان‌دهنده باد لاستیک‌ها - رینگ‌های ۱۹ اینچی – چراغ‌های زنونی به همراه چراغ‌های LED مخصوص روز– روکش چرمی صندلی‌ها – سیستم خودکار تنظیم ارتفاع نور چراغ‌ها – کروز کنترل – سیستم استارت دکمه‌ای – سیستم ورود بدون کلید – گرمکن صندلی‌های جلو – صندلی‌های اسپرت در جلو – روکش چرمی دسته دنده و غربالک فرمان – دکمه‌های کنترلی روی فرمان و فیلتر هوا است.  

 

بیشتر بخوانید: عرضه ۱۵۲ هزار خودرو در ۶ ماه آینده

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار اقتصادی خودروسازان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی خودروسازان خودرو فولکس واگن پاسات فولکس واگن بیتل ABT

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان

رحمت رحمت‌نژاد اظهار کرد: میزان تناژ بارگیری راه‌آهن لرستان در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ به بیش از ۳۵ هزار تن رسید که این رقم تناژ بارگیری ۳۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی بیان کرد: میزان تن کیلومتر مبدا - مقصد در اداره کل راه‌آهن لرستان در یک ماه اول سال ۱۴۰۳ به مرز ۱۶ میلیون تن رسید که ۳۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

مدیرکل راه‌آهن لرستان درباره جابه‌جایی بار از طریق راه‌آهن لرستان، گفت: سال گذشته ۴۴۵ هزار و ۴۱۹ تن کالا بارگیری شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد. این میزان بارگیری در سال ۱۴۰۱، ۳۱۷ هزار و ۳۲۷ تن بوده است.

او از افزایش ۴۲ درصدی تعداد واگن‌های قطار‌های باری در استان خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد واگن‌ها ۵۵۱۸ عدد بود که این تعداد سال گذشته ۷۸۲۴ واگن شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم