Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:07:29 GMT

اتهام مجری سابق به رییس صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۰۳۵۶

اتهام مجری سابق به رییس صدا و سیما

به گزارش جماران؛ وحید یامین‌پور مجری صداوسیما که یکی از نامزدهای ورود به فهرست اصولگرایان تهران برای انتخابات مجلس یازدهم بود اخیرا دست به افشاگری علیه مسئول روابط‌عمومی صداوسیما زد و البته این اقدام او هم بی پاسخ نماند.

حال او به سراغ رییس صدا و سیما رفته و این بار انتقادات بسیار شدیدی را علیه وی مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یامین پور در حساب توییتری خود نوشت: «ماجراهای اخیر نشان داد نظام زبان حرف زدن ندارد. زبان نظام که صداوسیماست، لکنت دارد. جز چند گزارش خبری، هیچ برنامه تحلیلی جان‌داری وجودندارد که بر تحلیل مردم کوچه و بازار و شبکه‌های اجتماعی تاثیر بگذارد. علی‌عسکری بی‌کفایت ترین رئیس تاریخ تلویزیون در حساسترین مقطع تاریخ کشور است.

امثال من که باید در دفاع از نظام فریاد بزنم، با شکایت صداوسیما امروز باید به دادسرا بروم! پربیننده‌ترین برنامه سیاسی تلویزیون را تعطیل کردند و وقیحانه از من شکایت کرده‌اند. نهی از منکر ما را با شکایت خفه می‌کنند تا بی‌کفایتی‌شان افشا نشود.»

اخبار مرتبط افشاگری اصولگرایان علیه هم به صداوسیما رسید! چرا صداوسیما از پناهیان حمایت کرد؟/ واکنش پناهیان به اسنادی که علیه او منتشر شدند چه بود؟ واکنش عباس عبدی به انتقادات علم الهدی از اینترنت، تبلت و بودجه صداوسیما روایت انتقاد آمیز یک نماینده اصولگرا از عملکرد صداوسیما حمله علیرضا دبیر به صداوسیما به خاطر ویلموتس رئیس سازمان صداوسیما: بالای80درصد مردم به صداوسیما توجه دارند انتقاد محسن هاشمی از اقدامات صداوسیما علیه آیت الله هاشمی: این ظلم دامنگیر آنها نیز خواهد شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا صداوسیما وحید یامین پور علی عسکری رییس صداوسیما سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان