Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس کمیته داوران فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: در دوران کرونا بیکار نبودیم و بیش از ۱۰ دوره داوری آنلاین در سبک‌های تحت پوشش فدارسیون برگزار کردیم.

رضا منوچهری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دوره‌های داوری مجازی اظهار داشت: تا پایان سال ۱۳۹۹، حدودا ۳۰ دوره داوری و کلاس‌های بازآموزی در جهت یکسان سازی کیک بوکسینگ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلا کرونا اجازه برگزاری دوره‌های عملی را نمیدهد و باید از طریق مجازی کلاس‌ها را برگزار کنیم.

وی افزود: دوره‌های داوری و کلاس‌های آموزشی آنلاین فدراسیون تقریبا هر دوماه یک بار در حال برگزاری است و با پایان دوران کرونا و باتوجه به اولین تجربه کشور در استفاده از سیستم آنلاین در چنین سطح وسیعی، بعد از اتمام این وضعیت ما همچنان از قابلیت‌های فضای مجازی بهره خواهیم برد. استفاده از سیستم مجازی و آنلاین برای برگزاری کلاس‌ها به صورت تئوری در کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در زمان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: تاکنون بیش از ده دوره داوری آنلاین در سبک‌های تحت پوشش فدارسیون برگزار شده است و کماکان نیز ادامه دارد. همچنین دوره تربیت مدرس داوری برگزار شده و دومین دوره نیز سوم مهرماه برگزار می‌شود. در دوران کرونا بیکار نبودیم و دوره‌های مختلفی داوری برگزار کردیم.

منوچهری در پایان خاطرنشان کرد کرد: طی سه جلسه‌ای که با رعایت موارد بهداشتی در خصوص چگونگی مقابله با کرونا در ورزش باشگاه‌ها که در خرداد ماه گذشته برگزار شد، موارد لازم و ضروری برای بازگشایی باشگاه‌ها و تمرین ورزشکاران مورد بررسی قرار گرفت. امیدوارم با از بین رفتن این ویروس منحوس شرایط به روال عادی برگردد و، اما با همین اوضاع هم مطمئن باشید ورزش تظعیل نیست.

بیشتر بخوانید: بهتری: آغاز فعالیت رشته «ورزش های رزمی ترکیبی» با مجوز وزارت ورزش ضروری است

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی رضا منوچهری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی ورزش های رزمی دوره داوری کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!

به گزارش "ورزش سه"، چن ژیوآن، رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین (CFA) به اتهام دریافت رشوه سنگین به حبس ابد محکوم شده است.

به گزارش بی بی سی، چن ژیوآن به دریافت رشوه به ارزش 81 میلیون یوان (11 میلیون دلار) اعتراف کرده است. محکومیت او در بخشی از بحبوحه سرکوب فساد توسط شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، صورت می‌گیرد. تایید شده که 12 مربی فوتبال هم تحت بازجویی هستند.

گفته می‌شود که فعالیت غیرقانونی چن ژیوآن بین سال‌های 2010 تا 2023 انجام شده و دادستان‌ها می‌گویند که او پول و اشیای قیمتی را در ازای کمک برای امضای قراردادها و ترتیب دادن رویدادهای ورزشی پذیرفته است.

گفته می‌شود که او خسارت بسیار زیادی به فوتبال چین وارد کرده و موجب پسرفت عجیب این رشته ورزشی در کشورش شده است.

دولت چین اخیرا فساد در ورزش، ارتش و صنعت بانکداری را سرکوب کرده است. به گزارش رسانه‌های این کشور، 3 مقام فوتبالی دیگر به اتهام فساد مالی به 8 تا 14 سال زندان محکوم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه آلمان و هلند از تلویزیون + پخش از شبکه ورزش و آنلاین
  • وثوق مردمی به کمیته امداد را باید قدر دانست
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد