Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش حماس در واکنش به امضای توافق سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت که توافق امضا شده حتی ارزش جوهری که با آن نوشته شده را هم ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به امضای توافق سه شنبه شب بحرین و امارات با رژیم صیونیستی در کاخ سفید گفت که توافقات امضا شده هیچ گونه تاثیر در ادامه مبارزه ملت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حازم قاسم در صفحه توئیتر خود نوشت: توافق عادی سازی روابط بین امارات و بحرین حتی ارزش جوهری که این توافق با آن نوشته شده را ندارد.

وی افزود: ملت ما بر مبارزه خود در برابر اشغالگری تا استرداد کامل حق و حقوقش اصرار دارد و با این توافقات برخورد خواهد کرد.

توافق عادی سازی کامل روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی سه شنبه شب در کاخ سفید و در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به امضا رسید.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حماس اسرائیل اخبار امارات اخبار بحرین حماس اسرائیل اخبار امارات اخبار بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم

سامی ابوزهری، یکی از مقامات ارشد حماس می‌گوید که فشار آمریکا بر این جنبش «هیچ ارزشی ندارد» و تاکید کرد هرگونه توافق برای آزادی اسرای صهیونیست باید شامل پایان دادن به جنگ غزه و آتش‌بس دائمی باشد.

به گزارش رویترز، ساعاتی پیش آمریکا به همراه ۱۷ کشور دیگر در بیانیه‌ای مشترک از حماس خواستند که توافق آتش‌بس را بپذیرد. یک مقام ارشد دولت جو بایدن در این خصوص مدعی شد که یک توافق آتش‌بس روی میز است و اکثر درخواست‌های حماس مثل بازگشت آوارگان به خانه‌های خود و برقراری آتش‌بس فوری و طولانی مدت را فراهم می‌کند. 

در طول بیش از ۲۰۰ روز جنگ در غزه، آتش‌بس فقط به مدت یک هفته برقرار شده است. طی این آتش‌بس که در ماه نوامبر اعلام شد، حماس بیش از ۱۰۰ اسیر صهیونیست را با حدود سه برابر اسرای فلسطینی مبادله کرد.

حماس از پایان ژانویه چارچوب جدیدی برای توافق مطرح کرده که شامل بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های خود در شمال غزه و دائمی بودن آتش‌بس است. حماس همچنین به ارتش صهیونیست هشدار داده تمامی نیرو‌های خود را از نوار غزه خارج کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • حماس اظهارات بلینکن را محکوم کرد