Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با التعاون عربستان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، زیرا آن هماهنگی که باید در تیم باشد به وجود نیامده است. نیاز به زمان بیشتری داشتیم.

او افزود: با توجه به تغییرات پرسپولیس کارمان در زمینه ایجاد هماهنگی و بازی تدارکاتی سخت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم بازی به بازی بهتر می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بازی را خوب شروع کردیم، اما در ادامه حریف بهتر شد و حتی می‌توانست به ما گل هم بزند. فکر می‌کنم بازیکنانم در نیمه دوم از لحاظ بدنی و روانی شرایط بهتری داشتند. ۴۵ دقیقه نیمه دوم خیلی برای ما خوب بود و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم. بازی یک طرفه‌ای انجام دادیم و توانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.

گل محمدی ادامه داد: خدا را شکر این بازی مهم که باید در آن برنده می‌شدیم و آن را با پیروزی به پایان رساندیم. دوباره باید با التعاون بازی کنیم که می‌دانیم همچنان صدرنشین جدول است و ما کار سختی پیش رو داریم. امیدواریم پرسپولیس بازی به بازی بهتر شود.

او درباره جدایی علی علیپور و مهدی ترابی از پرسپولیس گفت: ترابی، بیرانوند، علیپور، نادری و شیری بازیکنانی بودند که برای ما بازی می‌کردند و دوست داشتیم با ما باشند، اما ترابی و علیپور دوست داشتن لژیونر شوند.

سرمربی پرسپولیس افزود: به آن‌ها تبریک می‌گویم. بازیکنان جدید هم نیاز به هماهنگی بیشتری دارند. عملکرد امروز آن‌ها نسبتا خوب بود.

گل محمدی خاطرنشان کرد: از بچه‌های تیم تشکر می‌کنم. هدیه ارزشمندی بود که بازیکنان به هواداران دادند.

او درباره عملکرد حامد لک گفت: بازی سختی برای او بود. عملکرد حامد در نیمه اول عالی بود و دو عکس العمل خوب داشت که ما را در بازی نگه داشت. باید بیشتر تمرین و تمرکز کند، زیرا کارش تازه شروع شده و با تمرینات مداوم می‌تواند بهتر باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد

دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرسپولیس، روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه آتی و در اراک برگزار می‌شود.

پرسپولیس در اولین بازی رسمی با سرمربیگری اوسمار ویرا در شهر اراک مغلوب آلومینیوم این شهر شد. حالا پرسپولیس و اوسمار ویرا باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف شاگردان مجتبی حسینی بروند و به دنبال انتقام خواهند رفت.

به همین منظور سرمربی برزیلی سخت به دنبال این است که انتقام شکست در لیگ برتر را با حذف آلومینیوم در رقابت‌های جام حذفی بگیرد. اوسمار ویرا خوب می‌داند بازی کردن در شهر اراک برای هر تیمی سخت است و این احتمال هم وجود دارد که دیدار حذفی دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شود. براین اساس سرمربی برزیلی که به مهارت علیرضا بیرانوند در ضربات پنالتی واقف است به پزشکان تیمش دستور داده است به هر شکل ممکن این گلر ملی پوش و باتجربه را مهیای دیدار حذفی روز ۷ اردیبهشت کنند.

بعد از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران از ترکمنستان و بازگشت ملی‌پوشان پرسپولیس به تمرینات این تیم، علیرضا بیرانوند به دلیل درد از ناحیه مچ دست راست قادر به انجام تمرین نبود و در ادامه با بررسی‌هایی که انجام شد، دست راست این دروازه‌بان گچ گرفته شد تا روند درمان را زودتر آغاز کند.

علیرضا بیرانوند بلافاصله از مچ دست خود سی‌تی‌اسکن گرفت و مشخص شد که مچ دست او هیچ گونه شکستگی ندارد بلکه لیگامان مچ دست او دچار کشیدگی شده است. بر اساس تشخیص پزشکان دست بیرانوند باید ۲ هفته دیگر در گچ باشد و بعد از آن، یک هفته دیگر دوران نقاحت را طی کند تا بتواند دوباره برای پرسپولیس بازی کند. این یعنی می‌شد انتظار داشت که سه هفته دیگر بیرانوند برای پرسپولیس بازی کند.

به عبارت بهتر، علیرضا بیرانوند دیدار تیمش برابر گل گهر سیرجان، ملوان انزلی را از دست داد و به بازی این هفته تیمش در آبادان مقابل صنعت نفت نخواهد رسید. این بدین معناست که شاید علیرضا بیرانوند بتواند در اراک و بازی با آلومینیوم به میدان رفته و خاطره تلخ هفته هفدهم لیگ برتر و شکست را تلافی کند.

علیرضا بیرانوند در بازی برگشت با آلومینیوم اراک و در اولین روز سرمربیگری اوسمار ویرا، روی یک اشتباه گلی از راه دور خورد تا پرسپولیس شکست تلخ و عجیبی را تجربه کند.

هرچند امیررضا رفیعی در سه دیدار که در غیاب علیرضا بیرانوند برای پرسپولیس بازی کرده و گلی هم نخورده است، اما باید پذیرفت بیرانوند، بهترین پنالتی گیر ایران است و بی دلیل اوسمار ویرا به دنبال استفاده از او در جام حذفی نیست.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس تراکتور
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور