Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیتر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹ به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹ به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.

             .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: 26 شهریور تیتر روزنامه های ورزشی روزنامه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و توان یابان از ۱۶ فروردین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان، چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی برای حضور در مسابقات جام جهانی کره جنوبی، از شانزدهم فروردین تا یکم اردیبهشت در کمپ تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.   نسرین شاهی (خراسان‌رضوی)، رقیه شجاعی (زنجان)، ساره جوانمردی (فارس)، فائزه احمدی و سیدمحمدرضا میرشفیعی (تهران) ملی پوشانی هستند که زیر نظر حسین امیری سرمربی، زینب آقاعلی‌اکبری، ابراهیم رحیمی‌سنگری مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازند.   حجت‌الاسلام احمد داعی به عنوان مربی فرهنگی در این اردو ملی پوشان را همراهی می‌کند.   کبری کلوانی سرپرستی این اردو را بر عهده دارد.   گفتنی است؛ تیم ملی تیراندازی کشورمان دوم اردیبهشت راهی کره جنوبی می‌شود و مسابقات از سوم تا دوازدهم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در هرمزگان
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و توان یابان از ۱۶ فروردین
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • رفع یبوست با ۳ حرکت ورزشی ساده
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد