Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:00:06 GMT

پدر جوانی که همه فکر می کنند همسر دخترش است!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۱۳۳۱

پدر جوانی که همه فکر می کنند همسر دخترش است!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره جوان یک مرد چینی او و دختر ۱۵ ساله اش را به سوژه شبکه‌های اجتماعی آسیا تبدیل کرده است.« بی بائو » با وجود آنکه  ۳۵ سال سن دارد و فاصله سنی اش با دخترش ۲۰ سال است، اما بسیاری با دیدن این پدر و دختر، آن‌ها را به اشتباه همسر یکدیگر می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که او و دخترش زندگی آرامی را تجربه می‌کردند، اما طی سال‌های اخیر زندگی آن‌ها دستخوش اتفاقاتی جدید شده است.

بیشتر بخوانید

غذارسانی با پهپاد به سربازان مرزی چین به سوژه رسانه ها تبدیل شد!

این پدر و دختر که اهل شهر «لانژو» واقع در استان گانسو چین هستند از سال ۲۰۱۷ تصاویری را از خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند. در حالی که در ابتدا همه چیز عادی و آرام بود، اما چهره جوان پدر این دختر شروع ماجرا را رقم زد. ماجرا از آنجا آغاز شد که برخی از کاربران به اشتباه این پدر و دختر را همسر یکدیگر دانستند.

این ماجرا تا آنجا پیش رفت که این دختر با انتشار ویدئویی مجبور شد تا ضمن تکذیب این برداشت،  توضیحاتی در این باره ارائه کند. «کیوئی بائو» ۱۵ ساله گفت که چهره جوان پدرش این تصورات اشتباه را دامن زده است و فردی که در عکس ها در کنار او ایستاده نه تنها همسرش نیست بلکه پدرش است.

او حتی تصاویر دیگری از خود و پدرش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌داد پدرش همیشه دارای چهره‌ای به مراتب پایین تر از سن و سالش بوده؛ بی بائو، پدر این دختر در پاسخ به این پرسش که راز جوان ماندنش چیست گفت  برای جوان ماندن  کار خاصی انجام نداده و تنها به صورت مرتب صورتش را با صابون شسته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوان ماندن راز جوانی پدر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اواسط فروردین ماه سال جاری در پی فقدان دختری حدوداً ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: پدر فرد فقدانی ماجرا را این‌طور توضیح داد، دختر ۱۸ ساله‌ام ۸ ماهه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد دوست شد و قصد داشت تا ازدواج کند که با مخالفت شدید من روبه‌رو شد؛ فرزندم به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه بیرون رفت اما دیگر بازنگشت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد فقدانی به همراه مرد جوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند و بدین ترتیب در ابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه وی شناسایی شد.

سردار ولی‌پور گودرزی متذکر شد: پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وبا صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

کد خبر 6084321

دیگر خبرها

  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران