Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@14:03:25 GMT

پدر زن عصبانی داماد کرجی را با چوب کشت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۱۵۵۲

پدر زن عصبانی داماد کرجی را با چوب کشت

به گزارش رکنا، شامگاه پنجشنبه مرد جوانی که از ناحیه سر مصدوم شده بود به بیمارستانی در کرج منتقل شد. پزشکان تلاش برای نجات جان او را آغاز کردند، اما تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند و چند ساعت بعد مرد جوان جان باخت.

با توجه به مشکوک بودن مرگ این مرد، موضوع به پلیس گزارش شد و تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی در محل قتل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر زن عصبانی با چوب دامادش را کشت

همسر مقتول که در بیمارستان حضور داشت در تحقیقات اولیه پدرش را به عنوان قاتل معرفی کرد و گفت: پدر و همسرم بر سر خرید ملکی اختلاف داشتند. شامگاه پنجشنبه پدرم برای حل این مشکل به مقابل خانه ما آمد و با همسرم درگیر شد. پدرم عصبانی بود و با چوب ضربه‌ای به سر شوهرم زد که باعث مرگ او شد.

تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت ادامه داشت تا این‌که او صبح جمعه با مراجعه به پلیس کرج خود را تسلیم کرد. متهم به قتل وقتی مقابل بازپرس جنایی نشست، با اعتراف به قتل دامادش گفت: به دامادم اعتماد کامل داشتم. چند ماه قبل خانه‌ام در اسلامشهر را فروختم و مبلغ آن را به همراه حاصل دسترنج 30 ساله‌ا‌م، به دامادم دادم تا برایم در کرج آپارتمان بخرد. دامادم هم سه واحد آپارتمان به نام خودش خرید و قرار شد بعد از کارهای محضری آنها را به نام من سند بزند. همان‌موقع بنگاهدارها به من گفتند سند آپارتمان‌ها را مستقیم به نام خودت بزن، اما من قبول نکردم و ‌گفتم به دامادم اعتماد دارم.

مرد میانسال ادامه داد: چند روز قبل از او خواستم به محضر برویم تا خانه‌ها را به نام من سند بزند. اما قبول نکرد و مدعی شد سه واحد آپارتمان متعلق به خودش است. این موضوع مرا عصبانی کرد و حس کردم دامادی که خیلی به او اعتماد داشتم، از من کلاهبرداری کرده است.

شب حادثه چوبی از خانه برداشتم و به مقابل خانه‌اش رفتم. می‌خواستم او را بترسانم تا همراهم به محضر بیاید و سند آپارتمان‌ها را به نامم کند. با هم درگیر شدیم و از بخت بد من، چوب در دست چپم بود. دست چپم خیلی قوی است. با آن یک ضربه به سر دامادم و زدم و بعد هم محل را ترک کردم. چند سال قبل هم با چوب به سر پسرم ضربه زده بودم که چند روز بیهوش شد و بعد حالش خوب شد. فکر کردم دامادم هم چند روز بیهوش می‌شود. روز بعد وقتی فهمیدم او کشته شده، تصمیم گرفتم خودم را تسلیم کنم.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس‌پلیس آگاهی استان البرز گفت: متاسفانه در این پرونده عدم کنترل خشم از سوی متهم، باعث ارتکاب جنایت شد. بارها هشدار داده‌ایم در صورت بروز مشکلات حقوقی و خانوادگی برای حل آن به دستگاه قضایی، پلیس و مشاور مراجعه کنید و از اقدامات خودسرانه اجتناب کنید.

وی افزود: تحقیقات از متهم ادامه دارد تا به‌زودی صحنه جنایت را بازسازی کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پلیس جنایی قتل قاتل جنایت آپارتمان کلاهبرداری حادثه اخبار حوادث داماد کرج تحقیقات تسلیم پدرزن عکس کرونا فیلم ایران قتل بیمارستان ساعت خانواده مرد تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری

۲۸ فروردین ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهری ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از در ورودی وارد و پس از چند دقیقه با لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد، اما به دلیل مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد