Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، منصور رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با ارائه گزارشی از سیاست‌ ها، برنامه‌ ها، فعالیت ‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه منابع طبیعی، برای پیگیری مشکلات موجود در حوزه منابع طبیعی خراسان جنوبی قول مساعد داد.

خسروی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار رسیدگی سریع ‌تر به گلایه مردم روستا‌های استان از منابع طبیعی شد و گفت: با تمام اقدامات انجام شده، باز هم مردم در تمام دهگردشی‌ ها از موضوعات منابع‌ طبیعی گلایه‌ هایی دارند که باید هرچه سریع‌تر رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تصویب ۴۱۹ میلیون تومان اعتبار برای منابع طبیعی سربیشه

او با اشاره به پراکندگی، مرزی ‌بودن، خشکسالی چندین ساله و وسعت خراسان جنوبی افزود: سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور نگاهی ویژه در حوزه اعتبارات به استان داشته و امیدواریم این نگاه ویژه با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط استان، ادامه داشته باشد.

خسروی همچنین خواستار برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبار برای احداث سد‌ها و بند‌های خاکی و جلوگیری از هدررفت روان‌ آب‌ها در خراسان جنوبی شد.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی بند خاکی سد خاکی خراسان جنوبی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،آیت الله عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در پی تضعیف نظام بودند افزود: باید مسئولان در حوزه کاری خود و با همکاری هم برای رفع آسیبهای جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برملا شدن چهره واقعی دشمنان گفت: جریان غرب، قتل و عام، جنگ و فساد دشمنان و غربی‌ها در حال حاضر برای همه دنیا برملا شده و چهره واقعی غربی‌ها رو شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این شورا در خصوص اجرای طرح نور گفت: باید پلیس را در این طرح همراهی کرد تا در کنار پلیس اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

قناعت با اشاره به پاسداشت زبان فارسی گفت: باید در معابر شهر ۷۰ درصد عبارت‌ها فارسی باشد. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار نیز در این شورا  از اجرای طرح نور و موفقیت این طرح در استان تقدیر کرد.

 طالبی افزود: این طرح بازخورد خوبی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها داشته و باید تداوم داشته باشد.


در این جلسه از پوشش خوب صدا وسیمای خراسان جنوبی به صورت زنده در خصوص مراسم ۵ اردیبهشت،سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی وجود دارد