Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر رواسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص نامگذاری سالن وزنه‌برداری فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین با نام سیامند رحمان، اظهار داشت: نام این سالن به نام سیامند نام نهاده شد، کار بسیار مناسب و خوبی از طرف  فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک بود که صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این قبیل کارها برای قهرمانان این مرز و بوم ادامه پیدا کند. البته خیلی دوست دارم که قهرمانامان را در زمان حیات‌شان به آنها رسیدگی کنیم، نه اینکه بعد از فوت‌شان. البته سیامند همیشه در مسابقات نتایج عالی می‌گرفت و او از زمانی که  برای اولین بار در رقابتهای جوانان جهان خوش درخشید تا روزی که جان به جان تسلیم کرد.

وی افزود: امیدوارم توجهات و رسیدگی‌ها در تمام اوقات برای همه قهرمانان باشد. 

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری کشورمان در مورد آغاز اردوهای ملی‌پوشان این رشته نیز عنوان کرد: امیدوارم از مهرماه و بعد از تایید ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اردوی وزنه‌برداران آغاز شود. برنامه اردوها را به فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین و انجمن پاراوزنه‌برداری ارائه کردیم تا تمرینات شروع شود. این برنامه‌ها تا بازیهای پارالمپیک توکیو است.

وی ادامه داد: امیدوارم با پیاده کردن خوب برنامه‌ها باز هم بتوانیم در بازیهای پارالمپیک موفق بشویم و تیم را به جایگاه اصلی خودش بازگردانیم.

رواسی درباره تعداد نفرات دعوت شده به اردو، تاکید کرد: تیم پاروزنه‌برداری شش نفر سهمیه کسب کرده و شش در اردو حاضر خواهند شد البته هنوز تکلیفش مشخص نیست ولی امیدوارم برای حضور او در اردوی تیم ملی نیز کاری کرد.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری با اشاره به اینکه نفرات جایگزین برای شش ملی‌پوش نداریم، گفت: رقابتی برای انتخاب نفرات دیگر وجود ندارد، همین نفرات به بازی‌های  پارالمپیک توکیو خواهند رفت و دیگران حق انتخاب جایگزینی دیگر ندارند. 

رواسی در پاسخ به این سوال که برخی از وزنه‌برداران مشکلات مالی دارند و برای مرتفع کردن نیازهای مالی آنها پیشنهادی به مسئولان داده‌اید، خاطرنشان ساخت: من به مسائل مالی خیلی اشراف ندارم، اما تا آنجایی که می‌دانم کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین توجه کاملی به ورزشکاران دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی جانبازان و معلولین پارالمپیک فدراسیون پاراوزنه برداری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال

به نظر می‌رسد سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس موافقت خود را برای حضور بر روی نیمکت تیم ملی امید اعلام کرده است.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: ما ۵ گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید در نظر داریم که فقط از این ۵ نفر با یک نفر که آن هم گزینه اولمان است و یک جلسه برگزار کردیم. یحیی گل‌محمدی در همین جلسه موافقت کلی خود را با این موضوع اعلام کرد اما هنوز ما در مورد در خصوص جزئیات مثل مبلغ قرارداد صحبت نکرده‌ایم.

وی افزود : برخی موضوعات به عنوان مقدمه وجود دارد که ما باید آنها را آماده کنیم تا او در جلسه نهایی با فدراسیون فوتبال شرکت کند.

جلالی عنوان کرد: اصلا صحیح نیست ما گزینه‌های خود را مطرح کنید. ما فقط با گل‌محمدی صحبت کرده‌ایم و دو هفته پیش با این مربی صحبت کرده‌ایم. او مدتی به عنوان بازیکن زیر نطر من کار کرده است و همیشه با هم در ارتباط بودیم. یحیی ابتدا یک نقطه نظراتی داشت که می‌گفت حضور من نمی‌تواند برای تیم امید مثمر ثمر باشد اما من او را متقاعد کردم. به نظر من گل‌محمدی می‌تواند سرمربی تیم امید شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • علت تردید گل محمدی چیست؟
  • مکس ابرل: هنوز به قهرمانی لیگ امیدوارم؛ آینده کیمیش به سرمربی بعدی بستگی دارد
  • عکس| اقدام عجیب فدراسیون فوتبال نیجریه در انتخاب سرمربی
  • عزیزی: برای میزبانی بیشتر مسابقات بین‌المللی تلاش می‌کنیم
  • جوادی: امیدوارم پیش‌بینی قاطعانه دوستان در مورد وزنه‌برداری اشتباه شود!
  • سرمربی سابق چین: برای این شغل رشوه دادم!
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری