Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پلیس هرمزگان در 48 ساعت اخیر در عملیات‌های جداگانه‌ای، عرصه را بر قاچاقچیان کالا و سوخت تنگ کرده است.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق درپارسیان 

 سردار"غلامرضا جعفری " فرمانده انتظامی‌استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت:مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی "لاورچهو" شب گذشته حین کنترل محور و خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خودرو متوقف و در بازرسی از آن تعداد10 هزارو752 عدد فندک،12 هزارو 500 عدد ماسک و تعدادی لوازم یدکی فاقد مجوز گمرکی معتبر کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، ارزش این محموله را بنا به نظر کارشناسان 13 میلیارد ریال عنوان کرد.

کشف 52 هزار لیتر سوخت قاچاق طی یک عملیات پلیسی در هرمزگان  
 
سردار "غلامرضا جعفری" همچنین در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک در راستای مقابله جدی با پدیده قاچاق در سطح شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی هدای هدفمند یک محل دپو و قاچاق سوخت را در یکی از روستاهای ساحلی این شهرستان شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در پاکسازی انجام شده 52 هزار لیتر گازوییل قاچاق که توسط قاچاقچیان جهت انتقال به خارج از کشور انبار شده بود بصورت بلاصاحب کشف و ضبط کردند. 

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: سوخت‌های قاچاق کشف شده به شرکت ملی و پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان انتقال و در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و تلاش ماموران برای شناسایی ودستگیری عاملان قاچاق ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن هشدار جدی در خصوص پیامدهای قاچاق سوخت برای کشور و استان از عموم شهر وندان خواست در صورن اطلاع از هرگونه فعالیت قاچاقچیان سوخت و سوداگران مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن 110به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم ودستگیری مجرمان اقدام گردد.

کشف 68 رأس احشام قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان  
 
سرهنگ "تیمور دولتیاری" با اعلام این خبر گفت:در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه با قاچاق، مأموران یگان امداد شهرستان بندر عباس حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی در ورودی شهرستان به 6 دستگاه خودرو وانت مشکوک شدند و با تمهیدات لازم آن ها را متوقف کردند. 
 
وی افزود: با متوقف شدن خودروها، در بازدید به عمل آمده تعداد 68 رأس احشام ، فاقد هر گونه مجوز دامپزشکی و مدارک قانونی کشف شد. 

این مسئول انتظامی با اشاره به دستگیری 6 قاچاقچی احشام در این عملیات خاطر نشان کرد:در این رابطه 6 خودرو به همراه احشام قاچاق توقیف و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: احشام قاچاق بندرعباس سردار جعفری انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق احشام در بندرعباس 

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: مأموران انتظامی شهرستان با همکاری عوامل پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی در محور "حاجی آباد-بندرعباس "حوالی روستای دشت امام، به یک دستگاه خودروی کشنده داف حامل احشام مشکوک شده و جهت بررسی دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، تعداد ۹۳ رأس احشام قاچاق و فاقد هر گونه مجوز حمل کشف کردند.

سرهنگ علی یاری ارزش مالی احشام قاچاق کشف شده از این خودرو را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

این مسئول انتظامی با بیان این که در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر، در اسرع وقت موضوع را از طریق سامانه تلفنی فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • محموله قاچاق میلیاردی در توقیف پلیس بوکان
  • کشف گازوئیل قاچاق در مانه و سملقان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس