Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد حجتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه توهین نشریه فرانسوی به پیامبر رحمت و کرامت(ص) قلب مسلمین جهان را به درد آورده است، اظهار کرد: 150 هنرمند و فعال رسانه‌ای که در تولید و انتشار دراما پادکست «مقتل آب» در تلاش هستند این اقدام غیر انسانی را محکوم کرده و جرعه دوازدهم مجموعه مقتل آب را به صورت ویژه به ساحت نورانی حضرت ختمی مرتبت اهدا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قسمت دوازدهم دراماپادکست مقتل آب با نگاهی نو به روایت ماجرای تولد پیامبر اکرم(ص) پرداخته است، ادامه داد: خرسندیم در این فضایی که پیش آمده هدیه ناقابلی را در حد توان تقدیم حضرت می کنیم و از علاقه مندان درخواست داریم برای عرض ارادت به پیامبر اکرم(ص) این قسمت از مقتل آب را به صورت ویژه گوش کنند.

تهیه کننده دراماپادکست مقتل آب با بیان اینکه این قسمت از کار با هشتگ‌های #من_محمد_را_دوست_دارم و #I_love_mohammad  در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: مقتل آب تلاش جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه است که نگاهی تازه به تاریخ بشریت و قضایای تاریخ اسلام تا شهادت سیالشهدا(ع) دارد و از شب عاشورا انتشار آن آغاز شده و تا اربعین ادامه خاهد داشت.

حجتی افزود: با توجه به تلاش همکاران ما در بخش رسانه و تبلیغات علاوه بر تلاش خوب تیم تولید، بازخوردهای خوبی از کار تاکنون دریافت کردیم و این کار در سبد رسانه ای علاقه مند این حوزه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مقتل آب در 20 بستر فضای مجازی، پادگیرها و اپلیکشین آوایم منتشر می شود، خاطرنشان کرد: استقبال از این کار نشان داد باید به صورت جدی در این عرصه وارد عمل شد و متولیان فرهنگی نیز می بایست به پادکست به عنوان شکلی جذاب از ارائه محتوی اهتمام ویژه داشته و هنرمندان این حوزه را حمایت کنند تا شاهد تولدی آثار فاخر و اثرگذار باشیم.

انتهای پیام/2259*40

منبع: فارس

کلیدواژه: آب پیامبر اکرم توهین تهیه کننده مقتل آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری هشتمین دوره جشنواره ملی طنز و رسانه «طنز پهلو» (یادمان کیومرث صابری فومنی) با حضور دبیر این رویداد صبح امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت در معاونت امور رسانه‌ای و مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

عباس حسین‌نژاد دبیر هشتمین دوره طنزپهلو در ابتدای سخنانش گفت: جشنواره طنزپهلو ۶ دوره به صورت استانی برگزار شد و از دوره گذشته به صورت ملی برگزار شده است. سال گذشته در مجموع ۴۶۲ اثر به ما رسید که برخی از مسئولان استانی آن را بیشتر اعلام کردند ولی امسال ۱۱۲۹ اثر به این رویداد رسید که در داستان کوتاه طنز ۲۴۴ اثر  و در کاریکاتور ۲۲۶ اثر شرکت کردند. 

وی افزود: پنج استان ما بیشتر از بقیه مشارکت داشتند. تهران در رتبه اول است با ۲۸۹ اثر، بعد اصفهان با ۱۲۵ اثر، فارس ۱۰۱ اثر، قم ۹۵ اثر و خراسان رضوی نیز ۸۴ اثر به این رویداد فرستادند و یکی از استان‌ها در این رویداد شرکت نکرد. 

دبیر طنزپهلو ادامه داد: ۱۱ اردیبهشت در فومن اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود. گل اقا یک طنزپرداز مطبوعاتی تراز در تاریخ رسانه ما و آدمی درجه یک بود و حالا که ایشان اهل فومن است چه بهتر که اختتامیه را در این شهر برگزار کنیم تا در مسیر مرکز زدایی و تقویت مشاهیر استانی تلاش کنیم. ما به دنبال این هستیم که ۲ نشست آموزشی هم با همکاری حوزه هنری و دفتر طنز برگزار کنیم. 

حسین نژاد در رابطه با داوران این جشنواره گفت گفت: هر بخش این جشنواره را دو نفر داوری می‌کنند که تلاش کردیم از چهره‌های شناخته شده باشند. علی اکبر قاضی زاده و محسن اربابی از همکاران قدیم مجله گل آقا از داوران ما هستند. من هم به عنوان کسی که در روزهای پایانی این مجله در آنجا بودم در این جشنواره هستم، سعید سلیمانپور و امید مهدی نژاد، رضا ساکی، احمد عربانی و مجید خسروانجم هم از داوران ما هستند.

وی افزود: ما از همه نویسندگان طنز و کاریکاتوریست دعوت کردیم اگر در رسانه های خود اثر انتخاب میکنند در این رویداد حضور پیدا  کنند. طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است. ما از فعالان فضای مجازی و بلاگری هم دعوت میکنیم در این رویداد حضور داشته باشند. بالاخره چیزی به عنوان رسانه ثبت شده و ثبت نشده وجود دارد. ما تلاش میکنیم به طنزپردازانی که در رسانه های غیررسمی طنز تولید می‌کنند هم کمک کنیم سطح طنزشان را بالا بیاورند. 

حسین نژاد گفت: طنز در فضای مجازی ما با اقتصاد پیوند خورده. هم تولید کننده زیاد شده هم مشتری آن. این پیوند باعث شده طنز و کمدی در فضای مجازی گسترش پیدا کند. من فکر می‌کنم بیشتر هم می‌شود و ما اگر به عنوان متولی رسانه ای و مطبوعاتی کشور به ان توجه نکنیم در این حوزه ضرر خواهیم کرد. ما به دنبال ارتقای طنز هستیم چون. معتقدیم طنزپرداز مصلح اجتماعی است و تلاش می‌کنیم به این جایگاه برگردند.

دبیر طنزپهلو در پایان درخصوص جوایز این جشنواره و موضوعات آن نیز گفت: موضوع دادن در جشنواره توجه دادن به موضوعات مختلف است. در این دوره نیز موضوعاتی چون جمعیت در ایران، غزه، انتخابات، ورزش، گرانی، اینترنت و... وجود دارد در کنار این موارد موضوع آزاد را هم در نظر داریم. برای برندگان نیز جوایزی بیشتر از سال گذشته در نظر گرفته شده. ما در هر بخش چهار برنده داریم نفرات اول ۱۰ میلیون نفرات دوم ۷ میلیون نفرات سوم ۵ میلیون و نفرات چهارم (تقدیری) ۲ میلیون تومان دریافت می‌کنند. شعار «نجستم همیشه جز از راستی» نیز به عنوان تندیس به برندگان اهدا می‌شود. این شعار از اشعار فردوسی برای جشنواره‌های رسانه‌ای کشور  انتخاب شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • ندیمی در گفت و گو با قدس: دیپلماسی انرژی فعال در منطقه به ما کمک کرد که از گستردگی تحریم ها جلوگیری کنیم
  • فعال کردن ظرفیت‌های استانی برای دومین جایزه جوانی جمعیت
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد+ عکس
  • تا وقتی تکلیف واعظ توهین‌کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی‌توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید