Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@19:29:41 GMT

واکنش ظریف به گزارش سفارشی نشریه آمریکایی درباره ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۱۸۴۷

واکنش ظریف به گزارش سفارشی نشریه آمریکایی درباره ایران

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس،  محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سه شنبه شب در توئیتی در پی گزارش سفارشی و بی اساس نشریه آمریکایی‌ در ایراد اتهام بی اساس به جمهوری اسلامی ایران مبنی بر طراحی اقدامات علیه یک دیپلمات آمریکایی در آفریقای جنوبی در توئیتر نوشت: دروغگوی همیشگی با طرح هشداری دروغین، دونالد ترامپ را گمراه کرد تا دشمن شماره یک داعش را ترور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون، وی تلاش دارد تا از طریق ارائه هشدار دروغین جدیدی، ترامپ را به مادر تمامی باتلاق‌ها بکشاند و فریب دهد.

منبع پولیتیکو: "مقامات آمریکایی"

منبع ترامپ: "گزارش جراید"

زمان بیدار شدن است!

به گزارش فارس، 

به گزارش فارس، ادعای بی اساس این نشریه آمریکایی، روز (دوشنبه) واکنش سعید خطیب‌زاده سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را به همراه داشت. خطیب‌زاده با رد اتهامات مطروحه عنوان کرد: پیگیری حقوقی بین‌المللی در ارتباط با ترور مجرمانه و بزدلانه سردار سلیمانی را در تمامی سطوح ادامه داده و این اقدام تروریستی را نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران داعش ترامپ نشریه آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست کیومرث هاشمی با مسئولین کمیته‌های فرهنگی ومسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون‌های ورزشی امروز در محل وزارتخانه برگزار شد.

کیومرث هاشمی در دیدار با مسئولین کمیته‌های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: شاید به ظاهر واژه کمیته روی این بخش گذاشته شده ولی چارچوب کاری این حوزه فراتر از یک کمیته است چراکه اساس نظام ما در راستای مسائل فرهنگی بوده است.

وی ادامه داد: نظام ما یک نظام فرهنگی و انقلابی است. فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با جامعه ورزش همه حول محور مسائل فرهنگی است و این نشان دهنده اهمیت مسئله فرهنگی است. باید توجه خود را در همه سطوح به مسائل فرهنگی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در بعد از انقلاب اسلامی توفیقات خوبی به دست آورده‌ایم ولی باید پیوست فرهنگی‌ فدراسیون‌ها تقویت شود. همه مسئولین ما باید دغدغه مسائل فرهنگی داشته باشند. یکی از سیاست‌های اصلی ما در دوره جدید توجه به مسائل فرهنگی است. آمدن حوزه فرهنگی به زیرمجموعه قهرمانی به این دلیل بود که موضوع فرهنگ سنخیت بیشتری با حوره قهرمانی دارد تا حوزه همگانی.

کیومرث هاشمی اظهار داشت: کار فرهنگی مختص به ساعت اداری نیست و باید در طول شبانه روز کارهای فرهنگی ادامه داشته باشد و مسئولین فرهنگی فدراسیون‌ها باید نزدیک به مسئولین دیگر باشند و موفقیت‌ها را به خوبی انعکاس دهند. کار فرهنگی یک وظیفه و رسالت است که نیاز است بیشتر روی آن کار کنیم.

سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی نیز در این جلسه اظهار کرد: دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری را بارها شنیده‌ایم، همانطور که امام راحل(ره) نیز همیشه دغدغه فرهنگی داشتند. رویکرد انقلاب اسلامی فرهنگی بوده و با مسائل فرهنگی همیشه مورد توجه بوده است.

وی افزود: حوزه ورزش با فرهنگ آمیخته است. ورزش در جمهوری اسلامی یک مقوله فرهنگی است و ما به مسائل فرهنگی در فدراسیون‌ها باید عنایت ویژه‌ای داشته باشیم. حوزه فرهنگی به لحاظ اهمیتی که دارد مورد توجه آقای وزیر بوده است.

همچنین در این نشست اسبقیان معاون‌ توسعه‌ ورزش قهرمانی، پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی، آذرنوش مشاور وزیر ورزش در امور فرهنگی و حجت الاسلام و المسلمین علی احدی مدیرکل امور فرهنگی حضور داشتند.

کد خبر 6086428

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است