Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@10:45:51 GMT

نشست رئیس فدراسیون کشتی با استاندار البرز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۲۰۵۳

نشست رئیس فدراسیون کشتی با استاندار البرز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیزاله شهبازی استاندار البرز در نشست با رئیس فدراسیون کشتی به ظرفیت‌های ورزشی البرز و مدال آوران این استان اشاره کرد و گفت: ارتقای زیرساخت های ورزش البرز از اهم برنامه های این استان است.

وی ادامه داد: البرز خاستگاه قهرمانان و پهلوانان بزرگ کشور است که در عرصه های مختلف افتخارآفرینی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز گفت: کشتی ورزش ملی ایران است از این رو هر اقدامی که نیاز باشد برای رشد، توسعه و بسترسازی کشتی در استان انجام خواهیم داد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در این دیدار با اشاره به قابلیت‌های بالای استان البرز برای رشد و ارتقای کشتی، ظرفیت این رشته را در استان بالا شمرد و از نگاه ویژه استاندار البرز به این ورزش ملی، مذهبی و سنتی که افتخارات فراوانی را در میادین جهانی و المپیک برای کشور کسب کرده، قدردانی کرد.

در این نشست جمعی ازی مسئولان استانداری و حمید یاری رئیس هیأت کشتی استان البرز نیز حضور داشتند.

کد خبر 5025161

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا دبیر استانداری البرز فدراسیون کشتی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ بیستم تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر والیبال ویروس کرونا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا فدراسیون کشتی والیبال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان احمد سعادتمند استاندار البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون کشتی، جمهوری اسلامی ایران ارتباط با رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری و پاسخ به سوالات مطرح شده در تمامی موراد مربوط به فدراسیون و تیم‌های ملی کشتی از این پس بر عهده مهربان خواهد بود.

کد خبر 6084697

دیگر خبرها

  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • نشست وبیناری رئیس فدراسیون با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • نشست اعضای کدکس مواد غذایی در چین برگزار می‌شود
  • ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد