Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) سلسله حملات هوایی علیه مناطق مختلف در نوار انجام دادند.

بر اساس گزارش رسانه‌‎های فلسطینی در این حملات چند پایگاه مقاومت هدف گرفته شد و به منازل غیرنظامیان آسیب وارد شد.

شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت فلسطینی هم در واکنش، شهرک‌های صهیونیستی مجاوز غزه را با راکت هدف گرفتند و آژیرهای هشدار را در آن به صدا درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، در همین ارتباط، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، شلیک راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی در پاسخ به حملات این رژیم به مواضع مقاومت در غزه و در چارچوب معادله «گلوله‌باران جواب گلوله‌باران» صورت گرفت.

گردان‌های شهدای «الاقصی» شاخه نظامی فتح نیز در پیامی به دشمن صهیونیستی اعلام کرد: گلوله‌باران مقابل گلوله‌باران، معادله‌ای است که مقاومت فلسطین آن را تغییر نخواهد داد.

گردان‌های «ابوعلی المصطفی» شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین و گردان‌های «المقاومة الوطنیه» هم در پیامی کوتاه هشدار داد: گلوله‌باران پاسخ گلوله‌باران.

ارتش رژیم صهیونیستی با دقایقی پیش بیانیه‌ای درباره حملات هوایی بامداد امروز (چهارشنبه) به نوار غزه صادر کرد.

این بیانیه که در صفحه توئیتر ارتش این رژیم منتشر شد، با تکرار اتهام‌زنی‌های بی‌اساس علیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) می‌گوید: «شب گذشته حدود ۱۵  راکت از نوار غزه به سمت اسرائیل شلیک شد. [بعد از آن]، جنگنده‌ها و بالگردهای رزمی ارتش اسرائیل به تعدادی از اهداف گروه تروریستی حماس در نوار غزه را هدف گرفتند».

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی غزه گروه های فلسطینی گلوله باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بلینکن به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران

به گزارش همشهری آنلاین، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در حاشیه نشست گروه ۷ درباره موضوعات مختلف از جمله مساله ایران، اسرائیل و جنگ غزه صحبت کرد.

بلینکن در صحبت های خود اقدام موشکی و پهپادی اخیر ایران در اراضی اشغالی را محکوم کرد.

وی در ادامه تاکید کرد که از ایران و اسرائیل می‌خواهیم که تنش را تشدید نکنند و به دنبال کاهش تنش ها باشند.

آنتونی بلینکن با اشاره به حمله شب گذشته منتسب به اسرائیل علیه ایران در عین حال تاکید کرد که آمریکا در هیچ اقدام تهاجمی علیه شرکت نکرده است.

بلینکن در عین حال تاکید کرد کرد که ما متعهد به حمایت از اسرائیل برای دفاع از خود هستیم و در صورت لزوم در دفاع از آن شرکت خواهیم کرد.

وزیر خارجه آمریکا همچنین بر تعهد واشنگتن و سایر شرکا بر پاسخگو کردن ایران در قبال آنچه که وی اقدامات بی ثبات کننده ایران خوانده، تاکید کرد.

بلینکن همچنین از قصد گروه ۷ برای اعمال تحریمهای بیشتر علیه ایران خبر داد و گفت که اعضای گروه ۷ آن را تایید کرده‌اند.

وی درباره شرایط غزه نیز مدعی شد که آمریکا خواهان حمایت بیشتر از تلاشهای بشردوستانه در نوار غزه است و تاکید کرد که باید کمکها را بهتر در نوار غزه توزیع کنیم.

علیرغم موانع تل آویو و کابینه نتانیاهو در مسیر آتش بس، بلینکن با متهم کردن حماس در این زمینه مدعی شد که حماس تنها طرفی است که ما را از آتش بس در نوار غزه باز می دارد.

وزیر خارجه آمریکا که کشورش قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت سازمان ملل را وتو کرد در این باره نیز اظهار نظر و گفت، زمان مناسب برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین هنوز فرا نرسیده است!

وی در ادامه مدعی شد، ما خواهان آینده‌ای در منطقه هستیم که ادغام اسرائیل در آن را تضمین کند و مسئله فلسطین را هم حل کند.

کد خبر 845544 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل آنتونى بلينكن ایران و آمریکا خبر ویژه

دیگر خبرها

  • واکنش بلینکن به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • اقدامات اسرائیل در غزه جهنم سوزانی ایجاد کرده است
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • یتیم شدن ۱۹ هزار کودک فلسطینی در نتیجه جنگ غزه
  • بمباران محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و النصیرات
  • ۴کودک فلسطینی در میان ۷شهید بمباران اردوگاه یبنا در مرکز رفح