Web Analytics Made Easy - Statcounter

فواد فرهادی گفت: دو سال پیش ما به بی تجربه‌گی و بدشانسی‌مان باختیم اکنون باتجربه تر شدیم و پیش بینی مان قهرمانی در آسیا است.

به گزارش ایسنا، دروازه‌بان تیم ملی هندبال جوانان در جمع خبرنگاران در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی هندبال اظهار کرد: از روز جمعه ۲۱ شهریور وارد این مرحله از اردو شدیم، تاکنون که اردو خوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از شروع مسابقات هم تست داده‌ایم. در تمرینات پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و ما در قرنطینه هستیم.

فرهادی در ادامه در خصوص پیش بینی‌اش از جایگاه تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی هندبال آسیا شیراز گفت: دو سال گذشته با همه این رقبا در قهرمانی نوجوانان آسیا بازی کردیم. آن موقع با بدشانسی‌هایی که آوردیم متاسفانه پنجم شدیم، اما پیش بینی ما برای این دوره این است که به مقام قهرمانی برسیم.

وی در ادامه گفت: دو سال قبل هم می‌توانستیم روی سکو باشیم اما به بدشانسی و بی تجربگی خودمان باختیم. اکنون دو سال بزرگتر شده‌ایم و تجربه‌یمان بیشتر شده است. در حال حاضر اکثر بازیکنان تیم ملی در لیگ برتر بازی می‌کنند و با تجربه تر سده‌اند.

 فرهادی در خصوص سرمربی تیم ملی و شرایط اردو گفت: ظهرابی که از کاپیتان‌های سابق تیم ملی هندبال بوده است و قواعد میدان مسابقه را می‌داند. شرایط اردو هم خوب است ولی از رقبا عقب مانده‌ایم. باید اردوهای بیشتری برگزار شود تا بتوانیم به رقبا برسیم. هنوز تیم ملی فیکس هم نشده و این اردو آخرین اردوی انتخابی است.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال جوانان در خصوص اصلی‌ترین رقیب خود در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بحرین، عربستان، قطر، ژاپن همه برای این مسابقات سرمایه‌گذاری کرده‌اند. اردوهای آن‌ها آن‌ها به خاطر شیوع کرونا تعطیل نشده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اردوهای خود را داشتند.   

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال تیم ملی هندبال پیش بینی دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران پس از پایان اردوی آماده‌سازی خود در دهدشت صبح امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی ترکیه شد تا در یک اردوی تدارکاتی سه روزه شرکت کنند.

ملی‌پوشان در این اردو آماده‌سازی که تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، دو دیدار دوستانه با تیم ملی هندبال نوجوانان ترکیه برگزار می‌کنند.

۲۰ بازیکن در این اردو حضور دارند. احمد قنبری، محمد بابالادی، متین زارعیان دولت‌آبادی، متین عادل‌منش، رضا کثیری، شادمهر خسرونژاد، صالح عباسی بافقی، محمدجواد میرازیی، حسین علمی‌خواه، علیرضا کمانی، پارسا شهابی کاسب، محمدطاها فتاحی، راستین رضوانی‌نیا، مهدی تیموری، سید محمدحسین یوسفی‌پناه، امید عنایتی‌جو، مهرزاد مظفری‌زاده، مهدی جمالی، پارسا باباپور و سید امیرحسین عادلی‌نسب در این اردو حضور دارند.

مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزادمنجیری (سرمربی) و رضا سرسنگی (فیزیوتراپ) کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران را در این اردو تشکیل می‌دهند.

هندبالیست‌های نوجوان ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می‌کند که از ۱۳ تا ۲۴ شهریور امسال به میزبانی کشورمان و در شهر شیراز برگزار می‌شود.

تیم ملی در این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند هم‌گروه است.

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی