Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل گمرگ استان ایلام با اشاره به توافق دولت‌های ایران و عراق گفت: این توافق که فعالیت مرزی در امر تجارت را از ۲روز در هفته به تمام ایام هفته تبدیل کرده، صادرات در مرز مهران را به اوج خود می‌رساند. - اخبار استانها -

روح الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار داشت: با روزانه‌شدن فعالیت تجاری مرز مهران، این مرز در مسیر اوج‌گیری فعالیت  صادرات خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل گمرگ استان ایلام گفت: تعویق فعالیت تجاری مرز مهران ناشی از شیوع کرونا و سپس آغاز فعالیت 2روز در هفته این مرز هرچند بر روند صادرات در این مرز تاثیر گذار بوده اما نتوانسته است مانع  قطع فعالیت صادراتی شود.

خوزستان| 700 کامیون صادراتی از مرز چذابه وارد عراق شده است/ بلاتکلیفی کامیون‌های حامل گوجه‌فرنگیایجاد بازارهای صادراتی برای محصولات دانش‌بنیان ایرانی در حوزه کشورهای عضو اکو

وی با اشاره به صادرات مرزی به لحاظ شرایط کرونایی گفت: علی‌رغم شرایط کرونایی و اعمال محدودیت‌های دو کشور، بیش از 14 میلیون دلار کالا و خدمات از مرز مهران صادر شده است.

غلامی توافق اخیر حاصله بین دو کشور ایران و عراق را توافقی راهگشا در امر صادرات دانست و گفت: این توافق که فعالیت مرزی در امر تجارت را از دو روز در هفته به تمام ایام هفته تبدیل کرده است، صادرات در مرز مهران را به اوج خود می‌رساند.

مدیرکل گمرگ استان ایلام با اشاره به امنیت 100درصدی مرز مهران، مهیابودن امکانات زیرساختی این مرز و همچنین تلاش شبانه‌روزی مسئولان مرتبط با حوزه صادرات در مرز مهران گفت: مرز مهران مناسب‌ترین مرز برای صادرات و مورد وثوق تجار و بازرگانان در دوره فعلی و گذشته بوده است.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از تردد ۱۸۱ هزار و ۳۸۴ مسافر از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا هفتم فروردین‌ماه از مرز بین‌المللی مهران خبر داد‌. - اخبار استانها -

سیدزاهدین چشمه خاور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با بیان اینکه تعداد 169 هزار و 937 نفر تبعه ایرانی در بازه زمانی 24 اسفندماه سال گذشته تا 7فروردین‌ماه از مرز مهران ورود یا خروج داشته‌اند، اظهار داشت: مسافران ایرانی ورودی مرز مهران 62 هزار و 378 نفر و خروجی‌ها از این مرز نیز  در این مدت 107 هزار و 588 نفر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: همچنین در این مدت 11 هزار و 448 نفر اتباع خارجی از طریق مرز مهران تردد کرده‌اند که از این تعداد 3 هزار و 732 نفر به کشور ورود و 7 هزار و 716 نفر نیز از مرز مهران خارج شده‌اند.

به گزارش تسنیم، مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق اصلی‌ترین و مهمترین گذرگاه زمینی برای تردد زائران است.

در ایام اربعین امسال بیش از 55 درصد زائران اربعین از مهران تردد کردند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • تمدید ۵ساله قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • فیلم/ تمدید صادرات گاز ایران به عراق
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران