Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حذف تیم الوحده از گروهی که استقلال در آن قرار دارد شانس این تیم را برای صعود بالا برده است.

ایمان عالمی، بازیکن و مربی اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باتوجه به اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر برای استقلال رخ داد و تنش‌هایی که پیش آمد، اوضاع ایده‌آل نیست اما همین که مدیریت باشگاه توانست بازیکنانی که قراردادشان تمام شده بود را حفظ کند و بازیکنان جدیدی هم بخرد خوب است و نشان می‌دهد استقلال چندان هم از قافله عقب نمانده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای نخست حضور استقلال در قطر اوضاع تیم خوب نبود چون اغلب بازیکنان به قطر نرفته بودند اما الان با توجه به تمدیدها و حضور همه اعضای تیم در قطر شرایط بهتر شده و می‌توان به صعود از مرحله گروهی امیدوار بود.

او ادامه داد: انصراف تیم الوحده امارات که همگروهی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بود کار این تیم را برای صعود آسان‌تر کرده است. استقلال با وجود نتایجی که در دو بازی قبلی گرفته می‌تواند با کسب حداکثر امتیازات از دو بازی آینده صعود خود را قطعی کند. فکر می‌کنم استقلال این پتانسیل را را دارد که به عنوان تیم اول هم از گروهش صعود کند چون تیم کامل است و بچه‌ها هم از یکدیگر شناخت دارند. البته امیدوارم تنش‌هایی که رخ داده روی کیفیت کار تیم تاثیر نگذارد اما حذف تیم الوحده از گروهی که استقلال در آن قرار دارد شانس این تیم را برای صعود بالا برده است.

عالمی با اشاره به احتمال سرمربیگری الکس نوری در استقلال گفت: شنیده‌ام دیگر بحث استراماچونی منتفی شده و باشگاه به دنبال آوردن الکس نوری است. شناخت زیادی از نوری ندارم اما او سابقه مربیگری در آلمان را دارد و فکر می‌کنم با اصول مربیگری حرفه‌ای در دنیا آشنا باشد. با توجه به شرایط فعلی و غیرممکن بودن حضور استراماچونی در ایران، باید پرونده حضور او در استقلال بسته شود و هواداران استقلال هم این واقعیت را بپذیرند. به نظر من باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی استقلال روشن شود تا بیاید و تیم را در دست بگیرد. درباره الکس نوری هم وقتی می‌توانیم اظهارنظر کنیم که با او و تفکراتش آشنا شویم و ببینیم چه تغییراتی در استقلال ایجاد می‌کند.

آنالیزور سابق استقلال در ادامه بیان کرد: یکی از اتفاقات عجیبی که این روزها در فوتبال ایران رخ داده افزایش عجیب و غریب قیمت فوتبالیست‌هاست. بازیکنی که تا سال گذشته 500 میلیون می‌گرفته الان پیشنهاد 5 میلیاردی می‌دهد در حالی که در هیچ کجای دنیا اینطور نیست و بازیکنان براساس متر و معیارهای مشخص دستمزد می‌گیرند. برخی مدیران در فوتبال ایران آمدند و رفتند و بدعت قراردادهای هنگفت را از خود به جا گذاشتند و اصلاح این وضعیت کار بسیار دشواری است. الان هم اکیپی مافیایی در فوتبال ایران به راه افتاده و هرکاری دل‌شان می‌خواهد انجام می‌دهند تا منافع خودشان تامین شود.

عالمی در پایان با اشاره به اینکه دلالان هدایت فوتبال ایران را به دست گرفته‌اند، افزود: یکی، دو سال است فعالیت دلالان در فوتبال گسترش پیدا کرده و از همیشه بیشتر شده است. ترفند جدید دلالان هم این است که به هر تیم 5، 6 بازیکن می‌دهند تا هر وقت منافع‌شان تامین نشد آن تیم را زمین بزنند و گروکشی کنند. در این میان باید حواس مدیران و مربیان جمع باشد و به دلال‌ها اجازه قدرت‌نمایی ندهند اما متاسفانه می‌بینیم برخی از مدیران و مربیان خودشان با دلال‌ها همدست هستند و بدون اجازه آنها آب هم نمی‌خورند. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال ایمان عالمی الکس نوری فوتبال ایران برای صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای بازی با شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران آماده می شوند که هافبک بازیساز این تیم درگیر یک حاشیه شده است.

پس از صحبت های سهیل مهدی درباره حساب نشدن گل زده در خانه حریف در امر قهرمانی در برنامه فوتبال برتر، استوری آرش رضاوند و نام بردن این بازیکن از قانون جنگل به واکنش هافبک استقلال به صحبت های سهیل مهدی تعبیر شد.

پس از این اتفاق سایت سازمان لیگ با انتشار یک اطلاعیه از احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی خبر داد. این اتفاق واکنش بعدی باشگاه استقلال و بازیکنان را در پی داشت و آنها با انتشار تصویری از آرش رضاوند، حمایت خود را از بازیکن تیم شان نشان دادند.

دیگر خبرها

  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران