Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:57:45 GMT

دورتموند، میزبان 10هزار تماشاچی در سیگنال ایدونا

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۲۶۵۴

دورتموند، میزبان 10هزار تماشاچی در سیگنال ایدونا

با کاهش محدودیت‌های کرونایی در آلمان بوروسیا دورتموند قصد دارد در اولین بازی خود در فصل جدید بوندس لیگا میزبان گروه کوچکی از تماشاچیانش در استادیوم خانگی این تیم باشد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلمانی بوروسیا دورتموند اعلام کرد روز شنبه در اولین بازی این تیم در فصل جدید بوندس لیگا که در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک مقابل مونشن گلادباخ برگزار می‌شود گروه کوچکی از هوادارانش در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بر اساس اعلام باشگاه چیزی در حدود 10هزار تماشاچی این بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد. به نظر می رسد دولت آلمان به باشگاه های این کشور چراغ سبز نشان داده تا فصل جدید بوندس لیگا را با حضور تعدادی از تماشاچیان در ورزشگاه شروع کنند.

 

 

درحالیکه فصل جدید بوندس لیگا از روز جمعه آغاز می‌شود بر اساس اعلام رسانه‌های آلمانی دولت این کشور قصد دارد با صدور اجازه حضور درصدی از تماشاچیان در ورزشگاه‌ها شرایط را به شکل آزمایشی بررسی کند. بر اساس مجوز صادر شده چیزی در حدود 20 درصد ظرفیت هر ورزشگاه می تواند با تماشاچی پر شود. باشگاه ها موظفند تهمیدات بهداشتی و پروتکلهای مربوط به کرونا را با دقت هر چه بیشتر در استادیومها رعایت کنند.

 

 

بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند فصل جدید بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

ایسنا/مرکزی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از برگزاری دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران خبر داد.

محمد رجائیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

وی گفت: پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت، با اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال می‌شود.

دبیر هیات فوتبال استان مرکزی نیز از برگزاری این دیدار بدون حضور بانوان خبر داد.

محسن صادقی افزود: سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیر ساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

وی گفت: در نامه سازمان لیگ تاکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است هر چه سریع‌تر سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی، نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد