Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@14:21:56 GMT

اکران عکس‌های دفاع مقدس در فضای شهری مشهد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۳۰۸۱

اکران عکس‌های دفاع مقدس در فضای شهری مشهد

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۵۳ عکس در فضای شهری مشهد اکران خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، صدرا یوسفی معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد شهدا از ۳۱ شهریور تا هفت مهرماه، ۵۳ سازه قاب عکس شهری مزین به تصاویر شهدای دفاع مقدس در سطح شهر اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به وجود شاخص‌های متنوع برای اکران این تصاویر در سطح شهر اشاره کرد و افزود: تصاویر شهدا با وجود شاخص‌های شغلی و حضور اقشار مختلف جامعه در رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس انتخاب شده است و حضور آحاد افراد جامعه اعم از کشاورز، نظامی، روحانی، کارمند در این قاب‌های شهری به چشم می‌خورد.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مستند پذیرش در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، بیژن همدرسی مستندساز و نویسنده درخصوص ساخت این مستند گفت: باتوجه به اینکه در کشور ما آگاهی مردم نسبت به این اختلال پایین است و  خانواده‌های دارای فرزند میتلا به اوتیسم زمانی متوجه وجود این اختلال در کودک خود می‌شوند که روز‌های طلایی را برای بهبود و پیشروی از دست داده اند، به فکر ساخت این مستند افتادیم.

وی افزود: این مستند سومین مستند من درباره اختلال اوتیسم است؛ از سال ۹۵ ما شروع به ساخت مستند‌هایی درباره اوتیسم کردیم.

همدرسی همچنین بیان کرد: تهیه، تنظیم و ساخت این مستند حدود یک سال زمان برد و ماحصل این تلاش‌ها در ۵۶ دقیقه برای عموم به ویژه خانواده‌های اوتیسم به نمایش درآمده است.

این مراسم باحضور جمعی از خانواده‌های دارای فرزند مبتلا به اوتیسم و جامعه پزشکی در ساختمان مهر کوهسنگی مشهد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد
  • اکران مستند پذیرش در مشهد