Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۹ برای کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

  به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۹۹ در آن دسته از کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه به همراه برنامه زمانی انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته‌های ذیربط و همچنین تاریخ، زمان و محل مصاحبه و یا برگزاری آزمون عملی و یا پروژه در کدرشته‌های امتحانی ۱۱۳۱، ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین وسیله متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در درگاه اطلاع ‌رسانی این سازمان به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص و یا بورسیه در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ درج شده،لازم است با توجه به نکات ذیل و براساس برنامه‌زمانی مشخص شده مربوط به کدرشته محل ذیربط،  برای مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش مورد لزوم به نشانی مشخص شده مراجعه کنند.

بدیهی است عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق،  به منزله انصراف متقاضی از گزینش در کد رشته محل یا رشته محل‌های انتخابی مربوط تلقی می شود و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت. متقاضیان لازم است قبل از اقدام برای مراجعه به محل مصاحبه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مورد نظر مراجعه تا چنانچه تغییری در برنامه زمانی مصاحبه بعمل آمده باشد، از آن مطلع شوند.    

متقاضیانی که در کدرشته‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام کرده و هزینه برگزاری آزمون عملی پروژه یا پروژه‌های انتخابی خود را در کد رشته‌های امتحانی فوق همزمان با تکمیل فرم انتخاب رشته پرداخت کرده‌اند، باید برای شرکت در مصاحبه و یا آزمون پروژه عملی اقدام کنند.  این داوطلبان  برای اطلاع از وسایل مورد نیاز، زمان و محل برگزاری آزمون عملی یا تشریحی به اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۹ در سایت سازمان منتشر می شود، مراجعه کنند.

آن دسته از متقاضیانی که با توجه به اولویت کد رشته محل‌های انتخابی شانس قبولی در رشته‌های انتخابی قبل از کدرشته‌های شرایط خاص و بورسیه (کدرشته‌های موضوع این اطلاعیه) و همچنین دانشگاه شاهد را داشته‌اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند.  بدیهی است این متقاضیان در صورت هر گونه سوال پس از اعلام نتایج نهایی شهریور ماه و با توجه به کارنامه کدرشته محل‌های انتخابی می‌توانند با این سازمان مکاتبه کنند.

برنامه زمانی شرکت در مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته‌های دارای شرایط خاص و یا بورسیه

متقاضیانی که اسامی آنان در درگاه اطلاع ‌رسانی سازمان سنجش به عنوان معرفی شده یک و یا دو کد رشته محل دارای شرایط خاص و یا بورسیه از رشته امتحانی مربوط درج شده،  لازم است با توجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره ۱ و ۲ آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹، مفاد شرایط و ضوابط اختصاصی کدرشته محل‌های دارای شرایط خاص و بورسیه (مندرج در صفحه ۳۸۲ الی ۴۲۲ دفترچه راهنمای شماره ۲ درج شده است) ، در موعد مقرر برای انجام مصاحبه، آزمون اختصاصی و یا سایر مراحل گزینش به محل ذیربط مراجعه کنند.  در غیر این صورت در مرحله نهایی در کدرشته محل انتخابی مربوط، گزینش نخواهند شد.

متقاضیان علاوه بر دارا بودن شرایط بند فوق لازم است شرایط و ضوابط اختصاصی موسسه دارای شرایط خاص و یا دستگاه اجرایی بورس دهنده را نیز دارا باشند. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات دقیق‌تر به درگاه اطلاع‌رسانی موسسه ذیربط مراجعه کنند.

به هنگام گزینش نهایی در هر کدرشته محل اعلام شده در این اطلاعیه،  متقاضیانی شرکت داده خواهند شد که نتیجه مصاحبه، آزمون اختصاصی و سایر مراحل گزینش آنان توسط مراجع ذیربط تایید شده باشد.

بدیهی است پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه و یا آزمون اختصاصی،  هیچ‌گونه تقاضایی قابل پذیرش نیست؛ لذا به متقاضیان تاکید می‌شود که در مهلت مقرر تعیین شده به محل ذیربط مراجعه کنند.    

پژوهشکده مطالعات واژه گزینی - تهران

کلیه معرفی شدگان لازم است برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۹ و ۹۹/۰۷/۱۰ به آدرس تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، پس از ایستگاه مترو، خروجی کتابخانه ملی و مجموعه فرهنگستانها، بلوار دکتر حسن حبیبی، فرهنگستان زبان و ادب فارسی، طبقه اول، پژوهشکده مطالعات و واژه گزینی مراجعه کنند.

لازم است پذیرفته شدگان در روز‌های یک‌شنبه و دوشنبه مورخ ۶ و ۹۹/۰۷/۰۷ از ساعت ۹ الی ۱۳ با شماره تلفن ۸۸۶۴۲۴۵۸ - ۰۲۱ تماس برقرار کنند تا زمان دقیق حضور آنان در مصاحبه مشخص شود.

مدارک لازم برای مصاحبه: شناسنامه عکس‌دار و ۲ نسخه تصویر آن، کارت ملی و ۲ نسخه تصویر آن به صورت پشت و رو، ۲ قطعه عکس ۴×۳، یک نسخه از آثار چاپ شده (کتاب، مقاله، پایان نامه و ...)

دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران – واحد قم

همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشکده‌ می‌بایست جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام، مدارک مورد نیاز، زمان و مراحل مصاحبه متعاقباً به درگاه دانشگاه به نشانی:www. iribu.ac.ir مراجعه کنند.

دارا بودن تمامی شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشکده صدا و سیما (مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته) برای همه معرفی‌شدگان الزامی است در غیراینصورت از پذیرش آنان ممانعت بعمل خوهد آمد.

دانشکده غیرانتفاعی الهیات و معارف اسلامی هدی وابسته به جامعه الزهرا (س) – ویژه خواهران – قم

همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشکده لازم است برای انجام مراحل مصاحبه از تاریخ سه شنبه ۹۹/۰۷/۰۱ لغایت شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۵ به این دانشکده به نشانی قم، بلوار امین، میدان دفاع مقدس، خیابان بوعلی سینا، دانشکده غیرانتفاعی الهیات و معارف اسلامی هدی وابسته به جامع الزهرا (س) مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز

۱) کپی مدرک کارشناسی. ۲) اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی. ۳) دو قطعه عکس. ۴) همراه داشتن کارنامه آزمون یا کپی آن. ۵) مستندات ایثارگری و فعالیت فرهنگی، تربیتی و آموزشی

دانشکده غیرانتفاعی رفاه – تهران (ویژه خواهران)

همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشکده لازم است برای اطلاع از زمان مصاحبه از تاریخ جمعه مورخ ۹۹/۰۶/۲۸ به درگاه اینترنتی به نشانی: www.refah.ac.ir مراجعه کنند.

آدرس: تهران - میدان بهارستان- مقابل ضلع جنوب شرقی مجلس شورای اسلامی- خیابان علامه شریف رضی- ابتدای خیابان مردم- نبش خیابان شهید دیالمه- خیابان شهید ندایی‌پور - دانشکده رفاه - تلفن تماس ۳۵۰۷۴۲۵۱- ۰۲۱،

دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

برای رشته‌های این دانشگاه اسامی چند برابر ظرفیت در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام نخواهد شد.  زمان برگزاری مصاحبه و سایر موارد به طریق مقتضی توسط دانشگاه مذکور به اطلاع متقاضیان ذینفع خواهد رسید.

 دانشگاه امام صادق (ع)  

 دانشگاه تهران

 آن دسته از متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کدرشته محل ۲۲۱۶۷ از کد رشته امتحانی ۱۲۶۷ دانشگاه تهران دورۀ مشترک با دانشگاه ایندیانا- پردو اعلام شده است لازم است برای انجام مراحل مصاحبه از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۹ مهرماه ۹۹ به صورت غیرحضوری در اتاق جلسات دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران در محیط Adobe connect به نشانی زیر برگزار می‌شود:http://vclas۹.ut.ac.ir/mecheng۳. فایل اجرایی نرم افزار Adobe connect در نشانی زیر قابل دسترسی است. https://utec.ut.ac.ir/documents/۱۴۴۴۶۸۷۰/۱۵۱۵۷۷۴۱/connect.exe

برای ورود به جلسه مصاحبه پس از اجرای این برنامه، نشانی اتاق جلسات دانشکده را در آن کپی کرده و پس از تایید، نام خود را به عنوان مهمان وارد کنید.

متقاضیان شرکت در مصاحبه باید تا ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۷ تصویر مدارک زیر را از طریق ایمیل به دفتر دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران (سرکار خانم زنجانی) به نشانی zanjani@ut.ac.ir ارسال کنید.

دانشگاه جامع امام حسین (ع) - تهران

به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه جامع امام حسین (ع) اعلام شده است می‌رساند مصاحبه و گزینش متقاضیان در بازه زمانی ۹۹/۰۶/۲۹ الی ۹۹/۰۷/۰۹ توسط دانشگاه در نظر گرفته است. در ضمن جهت اطلاع از شرایط و مدارک مورد نیاز،  متعاقباً به درگاه اینترنتی این دانشگاه به نشانی www.ihu.ac.ir مراجعه کنند.

اسامی معرفی شدگان کد رشته‌های امتحانی ۱۱۵۴، ۱۱۵۵، ۱۱۵۶ و ۱۱۵۷ در این مرحله اعلام نشده است و متقاضیان باید موضوع را از طریق دانشگاه جامع امام حسین (ع) پیگیری کنند.   

 دانشگاه شاهد

آن دسته از متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه شاهد (باتوجه به کد رشته امتحانی) اعلام شده است، لازم است برای اطلاع دقیق از زمان و مکان انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت عمومی و مدارک مورد نیاز به درگاه اطلاع‌رسانی این دانشگاه به نشانی shahed.ac.ir مراجعه کنند.

دانشگاه شهید مطهری

همه معرفی شدگان لازم است برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش به سامانه آموزش این دانشگاه به نشانی اینترنتی: www.golestan.motahari.ac.ir مراجعه کنند و تمامی اطلاعیه‌ها و امور مربوط به ثبت‌نام صرفاً از طریق سامانه فوق و درگاه اطلاع رسانی این دانشگاه به نشانی www.motahari.ac.ir در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران -  تهران

معرفی شدگان لازم است برای اطلاع از جدول زمانبندی مصاحبه، نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز پس از انتشار این اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی  این دانشگاه به نشانی www.iribu.ac.ir مراجعه کنند.

دارا بودن تمامی شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشگاه صدا و سیما (مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته) برای همه معرفی شدگان الزامی است، در غیر این صورت از پذیرش آنان ممانعت بعمل خواهد آمد.

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

همه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت این دانشکده لازم است براساس جدول ذیل  برای انجام مصاحبه مراجعه کنند:

مدارک شناسایی (اصل کارت ملی و شناسنامه) – دانشنامه و اصل ریز نمرات کارشناسی یا اصل گواهی موقت فراغت از تحصیل – گواهی مقالات، توصیه‌نامه و مشروح فعالیت‌های پژوهشی با ارائه مستندات لازم – گواهی اشتغال به کار در صورت شاغل بودن– مدرک زبان معتبر (در صورت اخذ) – فیش واریزی به حساب دانشگاه – جزئیات زمان بندی، نحوه ارسال مدارک و انجام مصاحبه غیرحضوری در وبگاه دانشگاه مربوط اطلاع رسانی خواهد شد.

به اطلاع همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشگاه می‌رساند با توجه به شرایط بهداشتی کشور و شیوع ویروس کرونا این دانشگاه مصاحبه حضوری برگزار نمی کند؛ لذا متقاضیان لازم است تمامی مدارک مورد نیاز را به صورت الکترونیکی در درگاه دانشگاه ارسال کنند.

همه معرفی شدگان جهت مشاهده اطلاعیه ثبت نام و روش ارسال مدارک مورد نیاز لطفا به درگاه اینترنتی دانشگاه (www.mut.ac.ir) مراجعه کنند. مهلت ارسال مدارک تا تاریخ ۹۹/۰۷/۰۴ است.

دانشگاه علامه طباطبایی

به اطلاع معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های آمار گرایش بیم‌سنجی (کدرشته محل‌های ۱۸۲۷۴ و ۱۸۲۹۶) از کدرشته امتحانی ۱۲۰۷ موسسه آموزش عالی بیمه اکو و مطالعات منطقه‌ای (کدرشته محل‌های ۱۴۰۴۳، ۱۴۰۵۷ و ۱۴۰۷۳) از کد رشته امتحانی ۱۱۳۰ موسسه آموزش عالی بیمه اکو این دانشگاه می‌رساند؛ « تاریخ مصاحبه رشته مطالعات منطقه‌ای (کدرشته محل‌های ۱۴۰۴۳ و ۱۴۰۵۷)  در روز یک شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۱۳ است،  تاریخ مصاحبه رشته آمار گرایش بیم سنجی (کدرشته محل‌های ۱۸۲۷۴ و ۱۸۲۹۶) در روز یک شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۱۳ است، تاریخ مصاحبه دوره مشترک رشته مطالعات منطقه‌ای (کدرشته محل ۱۴۰۷۳)  در روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۱۴ است، زمان شروع مصاحبه ساعت ۸:۳۰ صبح است، مصاحبه متقاضیان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، متقاضیان جهت اطلاع از نحوه انجام مصاحبه و ارائه مدارک (کارت ملی، شناسنامه و سایر مدارک مورد نیاز) به آدرس درگاه دانشگاه به نشانی: www.atu.ac.ir  مراجعه کنند.

به اطلاع همه معرفی شدگان کدرشته محل‌های ۱۴۸۷۴ و ۱۴۸۷۷  از کدرشته امتحانی ۱۱۳۹ (مددکاری اجتماعی) دانشگاه علامه طباطبایی می‌رساند «مصاحبه در روز‌های شنبه الی دوشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۹ الی ۹۹/۰۶/۳۱ برگزار می شود، زمان شروع مصاحبه ساعت ۸:۳۰ است،  آدرس محل مصاحبه: تهران- خیابان شریعتی – تقاطع بزرگراه همت - خیابان شهید داود گل‌نبی (کتابی سابق) – دانشکده علوم اجتماعی – سالن ارشاد، متقاضیان جهت اطلاع از نحوه حضور در روز مصاحبه (به ترتیب حروف الفبا) به آدرس درگاه دانشگاه به نشانی: www.atu.ac.ir  مراجعه کنند.

ضروری است همه متقاضیان اصل و تصویر مدارک ذیل را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.

مدارک مورد نیاز: (۱) اصل کارت ملی و شناسنامه. (۲) مدرک تحصیلی. (۳) گواهی معدل. (۴) گواهی سابقه کار رسمی و یا داوطلبانه مرتبط با رشته. (۵) گواهی زبان خارجی. (۶) گواهی مهارت‌های کار با کامپیوتر. (۷) گواهی کارگاه‌ها و دوره‌های علمی، تخصصی مرتبط. (۸) مقالات و کتاب‌های چاپ شده و یا ارائه شده در همایش‌ها و کنفراس‌های داخلی و خارجی. (۹) کارنامه سازمان سنجش متقاضی.

دانشگاه علوم انتظامی امین

به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه علوم انتظامی امین اعلام شده است می‌رساند لازم است برای اطلاع دقیق از زمان و مکان انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت عمومی و مدارک مورد نیاز پس از انتشار این اطلاعیه،  به درگاه اینترانتی معاونت تربیت و آموزش دانشگاه علوم انتظامی امین مراجعه کنند.

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) - نوشهر

همه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت این دانشگاه لازم است برای انجام مراحل مصاحبه از روز سه‌شنبه ۹۹/۰۷/۰۸ تا چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۹ (به مدت ۲ روز) از ساعت ۸ الی ۱۶ برای انجام مصاحبه مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز متقاضیان پذیرش جهت شرکت در مصاحبه

عکس رنگی سال ۹۹ تعداد ۳ قطعه - اصل مدرک کارشناسی یا گواهی موقت یا گواهی معدل (برای دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی و تکمیل شده در تاریخ ثبت نام در آزمون) - ریز نمرات دوره کارشناسی - کپی و اصل تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی هوشمند.

 دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری

همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشگاه لازم است براساس جدول ذیل برای انجام مصاحبه مراجعه کنند:

مدراک مورد نیاز جهت شرکت در مصاحبه: (۱) اصل کارت ملی و شناسنامه و یک سری تصویر از تمام صفحات آن در برگه A۴ (۲) اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا تعهد ۱۰ ساله گذراندن خدمت سربازی در قوه قضاییه و تصویر آن (غیر از متقاضیانیکه از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند) برای آقایان. (۳) یک قطعه عکس ۴×۳ پشت نویسی شده. (۴) اصل و کپی مدرک کارشناسی و ریز نمرات (در صورت نداشتن گواهی نامه پایان تحصیلات کارشناسی و ریز نمرات، ارائه گواهی تعداد واحد‌های گذرانده و اینکه تا تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل خواهد شد الزامی است).  (۵) تکمیل کاربرگ درخواست ثبت نام برای مصاحبه کارشناسی ارشد و الصاق یک قطعه عکس به آن (این کاربرگ در اطلاعیه سایت دانشگاه منتشر می‌شود). (۶) پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹.

همه معرفی‌شدگان لازم است برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد چگونگی مصاحبه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به نشانی  www.ujsas.uc.ir  مراجعه کنند.

 دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری

از معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت ارگان‌های بورس دهنده در رشته‌های مندرج  به شرح جدول ذیل در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری با همراه داشتن مدارک مورد نیاز مصاحبه بعمل خواهد آمد.

مدارک مورد نیاز: مدرک کارشناسی – ریز نمرات کارشناسی- کپی کارت ملی و شناسنامه – دو قطعه عکس –پرینت خدمتی

دانشگاه غیرانتفاعی باقرالعلوم (ع) – قم

معرفی‌شدگان لازم است برای تعیین نوبت مصاحبه در روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۸ لغایت ۱۰ مهرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۳:۰۰ از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۱۳۶۶۲۸-۰۲۵ اقدام کنند.  

مدارک لازم: یک قطعه عکس؛ تصویر شناسنامه از تمام صفحات؛ تصویرکارت ملی؛ تصویر کارت معافیت یا پایان خدمت (برای متقاضیان مرد)؛  تصویر مدرک کارشناسی برای فارغ التحصیلان و یا اصل گواهی فراغت از تحصیل تا ۹۹/۰۶/۳۱ برای دانشجویان نیم سال آخر؛  تصویر مدرک سطح ۲ یا گواهی تحصیلات حوزوی بر اساس شرایط اعلام شده در دفترچه شماره ۲، برای دریافت اطلاعات بیشتر به درگاه دانشگاه به نشانی www.bou.ac.ir مراجعه کنند.

دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران

به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران اعلام شده است می‌رساند لازم است برای اطلاع دقیق از زمان و مکان انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت عمومی و مدارک مورد نیاز پس از انتشار این اطلاعیه،  به درگاه اینترنتی دانشگاه مراجعه کنند.

دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث - قم

به اطلاع همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کد رشته محل‌های ۱۴۳۴۷ و ۱۴۳۴۶ از کدرشته امتحانی ۱۱۳۳ دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث قم‌ می‌رساند این دانشگاه با توجه به عدم برگزاری مصاحبه در کدرشته محل‌های مذکور،  همان نمرات اکتسابی متقاضیان در آزمون را ملاک قرار داده و نیازی به انجام مصاحبه ندارد و بنابراین در این مرحله اسامی چند برابر اعلام نمی‌شود و پذیرش نهایی نیز بصورت متمرکز خواهد بود.

دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا

معرفی‌شدگان لازم است برای انجام مراحل آزمون و مصاحبه مطابق جدول زیر به نشانی تهران خیابان کاگر جنوبی، میدان پاستور، خیابان دانشگاه جنگ، دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا مراجعه کنند.

جدول برنامه زمانی دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا  برای انجام مصاحبه

شایان ذکر است اسامی معرفی شدگان کد رشته امتحانی ۱۱۴۹ در این مرحله درج نشده است و متقاضیان باید موضوع را از طریق دانشگاه پیگیری کنند.  

دانشگاه یزد  

همه معرفی شدگان کدرشته محل‌های ۱۴۸۷۵ و ۱۴۸۷۷ از کدرشته امتحانی ۱۱۳۹ لازم است برای انجام مراحل مصاحبه در تاریخ‌های ۱۲ و ۹۹/۰۷/۱۳ به دانشکده علوم اجتماعی اطاق شورا واقع در دانشگاه یزد ساختمان نبوت مراجعه کنند.

مدراک مورد نیاز جهت شرکت در مصاحبه: (۱) اصل شناسنامه و کارت ملی (۲) کپی مدرک کارشناسی. (۳) گواهی سوابق کار در زمینه مددکاری اجتماعی. (۴) گواهی شرکت در دوره‌ها و کارگاه‌های مرتبط با مددکاری. (۵) گواهی فعالیت‌های پژوهشی. (۶) گواهی شرکت در کنفرانسها. (۷) مدارک مربوط به زبان انگلیسی.

مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه - قم

همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این مرکز لازم است برای انجام مراحل مصاحبه ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۱ به آدرس قم بلوار غدیر، بعد از دانشگاه قم، مجتمع آموزش عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، دانشکده علوم سیاسی مراجعه کنند. احتمال اینکه فرایند مصاحبه طولانی شده و طی ۲ روز انجام شود، وجود دارد؛ لذا متقاضیان این موضوع را مد نظر قرار دهند.

شرایط و ضوابط مورد نظر همان شرایط و ضوابط اعلام شده در دفترچه شماره ۲ راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ارشد ۹۹ است.  با این توضیح که تسلط به روخوانی و روان خوانی قرآن کریم از شرایط لازم و ضروری بوده و قاریان در اولویت جذب هستند.

مدارک مورد نیاز

سه قطعه عکس ۴*۳ زمینه سفید و تمام رخ – پرینت کارنامه آزمون – اصل و روگرفت تمام صفحات شناسنامه – اصل و روگرفت کارت ملی، پشت و رو در یک صفحه – روگرفت گواهینامه و ریزنمرات دوره کارشناسی – مدارک ایثارگری و جانبازی برای ایثاگران و جانبازان یا اعضاء درجه یک خانواده آنان و خانواده معظم شهدا – سابقه عضویت و فعالیت در بسیج - سوابق فعالیت‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی.

لازم به ذکراست همه معرفی شدگان باید مدارک مورد نیاز را با فرمت jpg اسکن نموده و به صورت لوح فشرده (cd) به همراه اصل آن در روز مصاحبه ارائه دهند.

اعضای رسمی سپاه و سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بایستی مجوز و موافقت کتبی و بدون قید و شرط با ادامه تحصیل خود را به صورت نیمه وقت از بالاترین مقام رسمی سازمان متبوع دریافت و در زمان مصاحبه به مرکز ارائه دهند.

ب)  برگزاری مصاحبه ورودی در کد رشته امتحانی ۱۱۳۱ (مجموعه مطالعات جهان) و ۱۱۴۸ (مجموعه مدیریت کسب و کار و امور شهری)

همه متقاضیانی که در کدرشته امتحانی ۱۱۳۱ (مجموعه مطالعات جهان) مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام نموده‌اند، لازم است با توجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره ۱ و ۲ این آزمون و مفاد این اطلاعیه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه ورودی به دانشگاه ذیربط به شرح بند‌های ۱ الی ۵ ذیل مراجعه کنند.  در غیراینصورت در مرحله نهایی در کدرشته محل انتخابی مربوط گزینش نخواهند شد. 

به هنگام گزینش نهایی در هر کد رشته محل از کد رشته‌های امتحانی فوق،  متقاضیانی شرکت داده خواهند شد که نتیجه مصاحبه ورودی آنان توسط موسسه آموزش عالی ذیربط تایید شده باشد.

در صورتی که دانشگاه یا موسسه آموزش عالی ذیربط مصاحبه به عمل نیاورد،  در گزینش نهایی در کد رشته محل انتخابی مربوط بدون در نظر گرفتن نتیجه مصاحبه و منحصراً براساس نمرات علمی مکتسبه در آزمون گزینش خواهند شد.

بدیهی است پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه ورودی، هیچ‌گونه تقاضایی قابل پذیرش نیست؛ لذا به متقاضیان تاکید می‌شود که در مهلت مقرر تعیین شده به محل ذیربط مراجعه کنند.

همراه داشتن کارت شناسایی معتبر عکس دار در روز مصاحبه الزامی است. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات دقیق‌تر به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه ذیربط مراجعه کنند.

دانشگاه پیام نور

به اطلاع همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کد رشته امتحانی ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری)‌ می‌رساند این دانشگاه با توجه به عدم برگزاری مصاحبه در دوره مذکور، همان نمرات اکتسابی متقاضیان در آزمون را ملاک قرار داده و نیازی به انجام مصاحبه ندارد و بنابراین در این مرحله اسامی چندبرابر اعلام نمی‌شود و پذیرش نهایی نیز بصورت متمرکز خواهد بود. بدیهی است چنانچه پذیرفته شدگان شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک این آزمون را برای رشته مدیریت امور شهری رعایت نکرده باشند، دانشگاه نسبت به لغو قبولی این دسته از متقاضیان اقدام خواهد کرد.

دانشگاه تهران

الف) به اطلاع همه متقاضیانی که در کد رشته امتحانی ۱۱۳۱ (مجموعه مطالعات جهان) در مرحله اول اعلام نتایج این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود اقدام و حداقل یکی از کدرشته محل‌های تحصیلی این دانشگاه را انتخاب نکرده اند، می‌رساند که مصاحبه در ۹۹/۰۷/۱۳ الی ۹۹/۰۷/۱۵ به آدرس تهران، خیابان کارگر شمالی، پردیس شمالی دانشگاه تهران ورودی غربی برگزار می شود. ضمناً لازم است متقاضیان جهت ملاحظه شرایط و ضوابط مصاحبه از تاریخ ۸ مهرماه به وب سایت دانشکده مطالعات جهان به آدرس fws.ut.ac.ir مراجعه کنند.

ب) به اطلاع همه متقاضیانی که در رشته امتحانی ۱۱۴۸ (مجموعه مدیریت کسب و کار و امور شهری) در مرحله اول اعلام نتایج این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود اقدام و حداقل یکی از کدرشته محل‌های تحصیلی این دانشگاه را انتخاب کرده و در ردیف معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای مصاحبه قرار گرفته‌اند، می‌رساند مصاحبه در دانشکده مدیریت به نشانی تقاطع بزرگراه چمران و خیابان  جلال آل احمد – جنب ایستگاه متروی تربیت مدرس در روز یک شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۱۳ ساعت ۸:۳۰ برگزار می شود.

لازم به توضیح است متقاضیانی که نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های ۱۶۴۲۸، ۱۶۴۳۲ و ۱۶۴۳۶ (محل تحصیل پردیس فارابی قم) و ۱۶۴۳۵ دوره مجازی (محل تحصیل دانشکده مدیریت) اقدام کرده اند، توجه داشته باشند که با توجه به اعلام دانشگاه تهران پذیرش در این کدرشته محل‌ها بصورت متمرکز (بدون مصاحبه) انجام خواهد شد.

دانشگاه علامه طباطبایی

همه معرفی شدگان رشته امتحانی ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری) کد رشته محل‌های ۱۶۴۲۹ و ۱۶۴۳۳ لازم است برای انجام مراحل مصاحبه در روز شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۵ از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ به نشانی تهران- بزرگراه شهید همت- تقاطع دهکده المپیک - دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی دفتر گروه مدیریت دولتی مراجعه کنند. همراه داشتن مدارک؛ اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه، در صورت داشتن سوابق کاری مرتبط با رشته فوق الذکرجهت انجام مصاحبه الزامی است.

دانشگاه فردوسی مشهد

به اطلاع همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کد رشته امتحانی ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری)‌ می‌رساند این دانشگاه با توجه به عدم برگزاری مصاحبه در دوره مذکور، همان نمرات اکتسابی متقاضیان در آزمون را ملاک قرار داده و نیازی به انجام مصاحبه ندارد و بنابراین در این مرحله اسامی چند برابر اعلام نمی‌شود و پذیرش نهایی نیز بصورت متمرکز خواهد بود. بدیهی است چنانچه پذیرفته شدگان شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک این آزمون را برای رشته مدیریت امور شهری رعایت نکرده باشند، دانشگاه نسبت به لغو قبولی این دسته از متقاضیان اقدام خواهد کرد.

ج) باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست‌ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می­توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می­شود. متقاضیان می­توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را از با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روز‌ها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش مصاحبه آزمون ارشد لازم است برای انجام مراحل مصاحبه معرفی شدگان لازم مندرج در دفترچه راهنمای دانشگاه علامه طباطبایی رشته مدیریت امور شهری درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به نشانی دارای شرایط خاص لازم است برای اطلاع کارت ملی و شناسنامه کد رشته های امتحانی دانشگاه غیرانتفاعی مجاز به انتخاب رشته دانشگاه به نشانی www متقاضیان می توانند شرایط خاص و بورسیه سایر مراحل گزینش برای انجام مصاحبه درگاه اینترنتی کدرشته امتحانی مدارک مورد نیاز موسسه آموزش عالی شرکت در مصاحبه کد رشته امتحانی ac ir مراجعه کنند برگزاری مصاحبه انجام مصاحبه کدرشته محل معرفی شدگان کد آزمون اختصاصی راهنمای شماره مدرک کارشناسی پذیرفته شدگان دانشگاه تهران اعلام شده برگزار می شود مصاحبه و سایر روز مصاحبه کدرشته محل ها همه متقاضیان بصورت متمرکز مصاحبه ورودی دانشگاه علوم مطالعات جهان برنامه زمانی اینترنتی خود موعد مقرر رشته محل برای شرکت سازمان سنجش همراه داشتن دوشنبه مورخ برای مصاحبه کد رشته محل توجه به عدم تمام صفحات کد رشته کد رشته ریز نمرات مهلت مقرر محل ذیربط اسامی چند روز ها اعلام شد قطعه عکس خواهد شد ارشد ۹۹ ثبت نام یک شنبه ساعت ۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی جوهری مدیرکل آموزش قوه قضائیه اظهار کرد: ضرورت بکارگیری از اساتید متخصص و حرفه‌ای جهت برگزاری و اجرای دوره‌های کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ کانون سردفتران و دفترداران را بر آن داشت که از ظرفیت‌های اداره کل آموزش قوه قضائیه در این خصوص بهره‌گیری کنند.

وی افزود: لذا تفاهم نامه‌ای با هدف ارائه خدمات آموزشی با کانون سردفتران و دفتر یاران منعقد شد و سرفصل‌هایی متناسب با این امر تهیه و تنظیم شد.

جوهری گفت: مطابق بر این تفاهم نامه، بنا شد حدود ۱۲ عنوان سرفصل آموزشی با مهلت‌های ۶، ۸، ۱۰ و ۱۴ ماهه توسط معاونین محترم منابع انسانی دادگستری سراسر استان‌ها (در مراکز استان‌ها) برای آموزش بیش از ۵ هزار داوطلب پذیرفته شده اجرا شود.

مدیرکل آموزش قوه قضائیه گفت: پس از انجام مراحل مقدماتی اعم از ثبت نام و تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون سر دفتری سال ۱۴۰۱، ظرف یک هفته دوره‌های آموزشی در فضایی استاندارد و مطلوب به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است، عناوین سرفصل‌ها عبارتند از: اخلاق حرفه‌ای و تعهد سازمانی (۸ ساعت)، اصول حفاظت اسناد و امنیت اطلاعات (۸ ساعت)، ساختار و تشکیلات اداری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و واحدهای مرتبط (۸ ساعت)، مسئولیت‌ها و مجازات‌های سردفتران و دفتر یاران و کارکنان دفاتر اسناد رسمی (۱۰ ساعت)، حقوق اداری و استخدامی و روابط حقوقی و کاری سردفتر با دفتریار و سایر کارمندان (۶ ساعت)، حقوق ثبت اسناد و املاک (٢٠ساعت)، قانون دفاتر اسناد رسمی و آئین نامه آن و بخش نامه‌های مرتبط (۱۵ ساعت)، آئین نامه اجرای مفاد اسناد لازم‌الاجرا و شیوه نامه آن (١٠ ساعت)، آشنایی با شرایط و متون اسناد رسمی و نحوه نگارش آن (١٥ ساعت)، فراگیری رایانه و کاربرد آن در دفاتر اسناد رسمی و سامانه ثبت آنی (۱۵ ساعت)، نحوه پذیرش و چگونگی تنظیم و ثبت انواع اسناد رسمی و مقررات مربوط به آن شامل (درخواست‌ها، مکاتبات، اخذ استعلامات و تنظیم اسناد بیع، اجاره، صلح، رهن، وکالت، تقسیم نامه، وقف، هبه، وصیت، رضایت، تعهد، اقرار، اقاله و سایر اسناد مالی و غیرمالی و سایر امور تبعی (۲۵ ساعت) و نحوه پذیرش و چگونگی صدور اجراییه اسناد تنظیمی و ارجاعی (۱۰ ساعت) است.

کد خبر 6080694

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار