Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@00:30:20 GMT

کاهش 34 درصدی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۳۱۸۲

کاهش 34 درصدی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان، مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در پنج ماهه ابتدای سال 1399 ارجاعی به ادارات پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان 323 نفر بود.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل از آن(1398) که تعداد 487 نفر بوده حدود 34 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پزشکی قانونی  سیستان و بلوچستان با اعلام این خبرگفت: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت در استان 257 نفر مرد و 65 نفر زن بودند.

عبدی افزود: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت به ترتیب با 290 فوتی در جاده های برون شهری و روستایی، 31 نفر در مسیرهای درون شهری گزارش شده است.

وی گفت: مجموع آمار تلفات در شهرستان های  زابل 59، خاش 37، سراوان 44، ایرانشهر 66، راسک 8، نیکشهر 16، چابهار 39 و زاهدان 54 مورد بوده است.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان حوادث رانندگی مرگ و میر پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت روز ارتش و با عنایت به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در این روز اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان بیرجند به شرح ذیل اعمال خواهد شد.

۱- از ساعت ۲۰ سه شنبه ۲۸ فروردین، بلوار شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع بلوار امام رضا (ع) تا تقاطع شهید قرنی در هر دولاین مسدود و تردد وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود.

۲- از ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین تردد وسایل نقلیه در بلوار شهید صیاد شیرازی از تقاطع پاسداران تا بلوار امام رضا (ع) در هر دولاین ممنوع خواهد بود. همچنین خیابان شهید قرنی از بلوار شهید ناصری تا سه راهی ۱۷ شهریور مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یادآور شد: شهروندان عزیز در مرکز استان در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از معابر جایگزین جهت تردد استفاده نمایند.

کد خبر 6079630

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • یک سوم تلفات رانندگی در شهرهای کردستان مربوط به عابران پیاده است
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند