Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:58:47 GMT

جنبش فتح: امارات از سال ۲۰۱۰ فلسطین را تحریم کرده بود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۳۲۴۱

جنبش فتح: امارات از سال ۲۰۱۰ فلسطین را تحریم کرده بود

دبیراول کمیته مرکزی جنبش فتح اعلام کرد که امارات فلسطین را از سال ۲۰۱۰ تحریم کرده و از آن زمان، سفیر فلسطین در ابوظبی برای هیچ مناسبت رسمی دعوت نشده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، جبریل الرجوب، دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح اعلام کرد: از سال ۲۰۱۰ اماراتی‌ها تعاملی با سفیر ما در امارات ندارند، در عیدهای ملی‌شان، دعوت‌نامه‌ای را می‌فرستادند که در آن اعلام می‌کردند: تمامی سفیران به جز سفیر فلسطین دعوت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الرجوب گفت که کشورهای عربی کمک‌های خود را که بر اساس مصوبات پیشین نشست سران عرب پرداخت می‌کردند، متوقف نمودند.

وی تصریح کرد که جارد کوشنر، مشاور و داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در دو سال اخیر، سفری به کشورهای عربی داشت و از آنها خواست تا کمک‌هایشان به مردم فلسطین را متوقف کنند تا این مقدمه‌ای برای در هم شکستن اراده‌شان باشد و اینکه آنها راه حلی که مساله آنها را به عنوان یک مساله سیاسی را از بین ببرد و آن را در مسائل معیشتی خلاصه می‌کند، بپذیرند.

الرجوب عنوان داشت: ما به او (عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات) و افراد دیگر بعد از امروز اجازه نخواهیم داد تا از مساله فلسطین برای سرپوش گذاشتن بر خیانتشان و تبانی‌شان استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادی سازی روابط اسرائیل امارات جنبش فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است

به گزارش خبرنگار مهر، رومینا پرزراموس سفیر بولیوی در تهران، در همایش «غزه زنده است» گفت: اسراییل باید قطعنامه‌هایی که در شورای امنیت به تصویب می‌رسد احترام بگذارد و به جنایات خود در غزه پایان دهد.

وی ادامه داد: در نوامبر که روز استقلال فلسطین است، بولیوی به همراه سفیر همراه مردم به خیابان‌ها آمدند و خواستار توقف نسل کشی در غزه شدند.

سفیر بولیوی در تهران گفت: نماینده بولیوی در سازمان ملل نیز اقدامات رژیم اسراییل را محکوم کرد و خواستار احترام گذاشتن این رژیم به قوانین بین المللی شد.

وی افزود: در ۴۸ امین سالگر روز فلسطین، بولیوی بر همبستگی خود با این کشور تاکید دارد. در جلسه علنی شورای امنیت، بولیوی جنایات در غزه را نیز محکوم کرد.

سفیر بولیوی در تهران یادآور شد: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است. در حال حاضر دلایل کافی برای برپایی دلایل برای تشکیل دادگاه جهت رسیدگی به جنایات رژیم اسراییل وجود دارد.

وی در پایان حمله رژیم اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

کد خبر 6086702 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی
  • سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد