Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@16:53:34 GMT

حمله به خودروی سازمان سیا در عراق

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۳۳۶۲

حمله به خودروی سازمان سیا در عراق

یک خودروی متعلق به سازمان سیا شامگاه سه‌شنبه در عراق با بمب کنار جاده‌ای هدف قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، منابع خبری شامگاه سه‌شنبه از حمله به یک خودروی متعلق به سازمان جاسوسی آمریکا در عراق خبر دادند.

پایگاه خبری صابریون نیوز اعلام کرد گروه مقاومت سرایا المنتقم، خودروی سی.آی.ای آمریکایی را در نزدیکی پایگاه ویکتوریا با بمب‌های کنار جاده‌ای هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز از تلفات احتمالی این حادثه خبری منتشر نشده است.

همچنین منابع خبری از حمله به یک کاروان نظامی آمریکایی در استان بابل عراق به وسیله بمب کنار جاده‌ای خبر دادند.

شامگاه دوشنبه نیز یک کاروان حامل تجهیزات و خودروهای زرهی آمریکایی در استان بابل عراق مورد حمله قرار گرفت.

کاروانی که دوشنبه‌شب به آن حمله شد حامل ماشین‌های زرهی کوگار MRAP و تجهیزات تانک بود که به صورت گسترده‌ای تخریب شدند و آتش تا مدت زیادی در کاروان نظامی در بزرگراه بین‌المللی شعله‌ور بود.

از زمان حمله هوایی آمریکا به پایگاه‌های ارتش و حشد الشعبی در منطقه «القائم» و فرودگاه بغداد و شهید شدن شمار زیادی از آن‌ها، احساسات ضدآمریکایی در عراق بیشتر شده است. پارلمان عراق دی‌ماه گذشته به طرح اخراج نیروهای بیگانه از خاک این کشور رأی مثبت داد.

هفته پیش نیز دو کاروان تجهیزات و تسلیحاتی آمریکایی در استان دیوانیه در جنوب عراق و یکی دیگر در شمال بغداد هدف حمله قرار گرفت.

پایگاه نظامی التاجی در شمال بغداد نیز هفته گذشته با موشک‌های سنگین‌وزن هدف حمله قرار گرفت که این حمله باعث آتش‌سوزی گسترده‌ای در این پایگاه نظامی شد.

انتهای پیام/4106/4153/

منبع: آنا

کلیدواژه: تانک سازمان جاسوسی آمریکا استان بابل ویکتوریا قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان ساعتی بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی از حملات پهپادی به مقرهای تیپ گولانی و ایگوز ارتش اسرائیل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی اعلام کرد که با پهپادهای فریب‌کار و تهاجمی مقرهای تیپ گولانی و تیپ ایگوز ارتش رژیم اسرائیل را در پادگان «شراغا» واقع  در شمال شهر عکّای اشغالی هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است : مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» در جنوب لبنان و ترور یکی از برادران مجاهد، ساعت 13:40 روز سه شنبه 23-04-‌‏2024 در یک حمله هوایی ترکیبی با پهپادهای عملیاتی و هجومی، مقر تیپ گولانی و مقر واحد 621 ایگوز در پادگان شراغا در شمال شهر اشغالی عکا را هدف قرار دادند و پهپادها مستقیما به هدف اصابت کرده است.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • آغاز حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق