Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قرچک از پیشرفت 80 درصدی پروژه سرای محله شهدای مدافع حرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن خرمی شریف اظهار کرد: توسعه سرانه فرهنگی با توجه به اینکه شهر قرچک کمبود این سرانه را داشت، یکی از برنامه های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر بود که تا به امروز محقق شده است.

وی افزود: احداث سراهای محله در سطح شهر قرچک با هدف افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان در امور شهر و برگزاری کلاسهای مختلف آموزشی برای خانواده ها و فرزندان آنها راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قرچک بیان داشت: طی 3 سال گذشته با توکل به خداوند متعال و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، تعداد 6 سرای محله در مناطق مختلف شهر قرچک افتتاح شد که هم اکنون برخی از آنها در حال فعالیت است و با  کاهش بیماری کرونا به صورت کامل فعال خواهند شد.

خرمی شریف در پایان با بیان اینکه پروژه با 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این پروژه به متراژ 800 مترمربع در 3 طبقه با اعتباری بالغ بر 900 میلیون تومان در حال احداث است و بنا داریم در دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان صبح چهارشنبه در یادواره شهدای هنرمند کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر امروز حرفی در عرصه هنر و فرهنگ داریم، حاصل تلاش هنرمندان است.

وی با تاکید بر تبیین دوران دفاع مقدس به عنوان سند افتخار در جامعه، اظهار کرد: طی برگزاری کنگره شهدای استان، برنامه‌های متعددی پیش بینی شده است.

درخشان با بیان اینکه ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی و هنری در استان اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: تحقق ۳٠ فیلم مستند و داستانی را خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گفت: تولید ۲٠ سرود و ۱٠ موسیقی فاخر از دیگر هدفگذاری های انجام شده است.

درخشان گفت: در مجموع خلق آثار متعدد هنری و تجسمی در جریان کنگره شهدا را خواهیم داشت.

کد خبر 6080766

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود