Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا نیکبخت گفت : در طول یک سال اخیر با حمایت های امور عشایری و سپاه پاسداران بیش از ۸ بار ارائه ی خدمت در مناطق عشایری داشته ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ نیکبخت در جلسه ی هماهنگی خدمت رسانی به عشایر لرستان ، اظهار کرد: زحمات معاون بهداشت دانشگاه به ویژه در زمان بروز بحران کرونا قابل تقدیر است، سایر معاونین دانشگاه نیز خدمات خوبی ارائه دادند

او افزود:  انجام روزانه بیش از ۵۰۰ تست برای افراد مشکوک، راه اندازی ۷۲ تخت آی سی یو از زمان شروع شیوع کرونا در اقصی نقاط استان و عدم کمبود اقلام دارویی مورد نیاز برای بیماران کرونایی نشان از تلاش های بی وقفه در دانشگاه دارد

او با بیان اینکه عشایر منبع تولید در کشور بوده و شایسته ی بهترین خدمات هستند ، افزود:  براین اساس دفتر پیگیری خدمات عشایری را در دانشگاه راه اندازی کردیم

نیکبخت تصریح کرد:  هر چند شیوع کرونا روند برنامه ها را کندتر کرده اما در طول یک سال اخیر با حمایت های امور عشایری و سپاه پاسداران بیش از ۸ بار ارائه ی خدمت در مناطق عشایری داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت :  شناسایی بیماران عشایری و مشکلاتشان یکی از دستاوردهای مهم این برنامه بوده است که مسیر خدمات سلامت برای عشایر را در آینده هموار کرده است

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان خاطر نشان کرد:   ما همچنان برنامه خدمات سلامت عشایری را با همکاری نهادهای ذیربط ادامه خواهیم داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عشایر کرونا در ایران تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۵ داروخانه شبانه‌روزی و روزانه در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،نماینده کمیته بهداشت سلامت و محیط زیست خدمات سفر خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه بیشترین تمرکز ما در انجام فعالیت‌ها محدوده حرم مطهر رضوی است، لذا ۱۲ داروخانه شبانه‌روزی اطراف حرم مطهر رضوی فعال و برای ۱۳ داروخانه روزانه در محدوده حرم جهت فعالیت تا ساعت ۲۴ مجوز صادر شده است.
علی زوارافزود:طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۸ فروردین سال آینده ادامه دارد و ستاد نوروزی دانشگاه در محل مرکز مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه استقرار می‌یابد.

وی گفت: مجموعه قرارگاه عملیاتی خدمات سفر خراسان رضوی در حوزه بهداشت سلامت و محیط زیست شامل زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی با معاونت‌های بهداشت، درمان، دارو، انتقال خون، محیط زیست، دامپزشکی، مؤسسات درمانی آستان قدس رضوی در ایام نوروز ۱۴۰۳ فعال است و هر کمیته طبق برنامه‌ریزی و رصدی که صورت گرفته و همچنین ابلاغی و تأکیدی برنامه‌های خود را اجرا می‌کند.

زوار با بیان اینکه جلسات هماهنگی ستاد سلامت نوروزی و کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست و خدمات سفر این دانشگاه از اوایل آبان ماه امسال آغاز شد، افزود: در این ایام تشدید فعالیت پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی و خدمات حوزه‌های سلامت در جاده‌های استان ارائه خدمات می‌ کنند. 

نماینده کمیته بهداشت سلامت و محیط زیست خدمات سفر خراسان رضوی گفت: درایام نوروز تعداد ۳۶ بیمارستان، ۱۶۹ درمانگاه شبانه‌روزی، ۸۰ داروخانه، ۱۹ مرکز بهداشتی شبانه‌روزی، ۶۵ مرکز دیالیز شبانه‌روزی، ۱۷۶ داروخانه بیمارستانی و ۸۴ مرکز تصویربرداری در سطح استان فعالیت دارند و آماده خدمت‌رسانی به بیماران هستند.

 

دیگر خبرها

  • آمادگی برای تداوم ارائه خدمات دارویی در فارس طی ایام نوروز
  • ۶ ایستگاه سلامت نوروزی در خراسان شمالی راه اندازی شد
  • فعالیت ۲۵ داروخانه شبانه‌روزی و روزانه در اطراف حرم مطهر رضوی
  • تجربه چادرنشینی در نوروز همراه با عشایر
  • عدم ارائه خدمات به دامداران عشایر که تقویم کوچ را رعایت نکنند
  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه
  • نخستین کتابخانه سیار سبز کشور در قزوین راه‌اندازی می‌شود+ فیلم
  • نخستین کتابخانه سیار سبز کشور در قزوین راه‌اندازی می‌شود
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • اختصاص بودجه ۴۰ میلیاردی برای تجهیز مدارس عشایری