Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت: اگر حقیقت را می‌خواهید، باید بگویم که در دولت قبلی شاید سال‌ها طول می‌کشید تا به دلیل تاییدیه‌های اداره غذا و داروی آمریکا و تمامی تصویب‌های آن واکسنی تایید شود. اما الان می‌توانیم ظرف سه یا چهار هفته این واکسن را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در حال حاضر، دولت آمریکا بر روی شش واکسن آزمایشی کار می‌کند که سه تای آنها وارد فاز کلیدی برای آزمایش بر روی عموم شده است.   در حالی ترامپ به صورت ضمنی گفته که این واکسن پیش از روز انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر آماده می‌شود، فرانسیس کالینز، مدیر موسسات ملی بهداشت آمریکا اخیرا گفته بود پیش بینی این مساله غیرممکن است که آمریکا تا پیش از روز انتخابات به این واکسن دسترسی پیدا کند اما ابراز امیدواری کرد که یک واکسن تا پایان سال جاری میلادی در اختیار عموم قرار می‌گیرد.   دموکرات‌ها نگرانی خود را بابت این مساله عنوان کرده‌اند که سازمان غذا و دارو برای تسریع در روند ساخت واکسن مقابله با کرونا تحت فشار قرار بگیرد و این مساله می‌تواند به صورت بالقوه تاثیر پذیری آن را تحت شعاع قرار دهد.   استیون هان، ‌کمیسیونر این اداره گفته که سازمان غذا و داروی آمریکا یک واکسن امن و موثر را ارائه می‌دهد و تحت تاثیر هیچ برآورد علمی خارجی، عجله‌ای برای این کار ندارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • واکنش تازه چین به بودجه آمریکا برای حمایت از تایوان
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است