Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: سرهنگ علیرضا قدمی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ۶ بامداد دوشنبه هفته آینده ۳۱ شهریور در جاده‌های کندوان، هراز و سوادکوه به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، ممنوع است.

به گزارش ایلنا، وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۸ تا ۳۱ شهریور تا ۲ بامداد روز بعد در مسیر جنوب به شمال (مرزن آباد) ممنوع و با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز‌های ذکرشده تا ۲ بامداد روز‌های بعد، مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۸ تا ۳۱ شهریور در جاده هراز نیز از ساعت ۱۷ تا ۲ بامداد روز‌های بعد، مسیر رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محل، از ساعت ۱۹ روز‌های یادشده تا ۲ بامداد روز‌های بعد، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء)، یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش‌شماره ۰۱۱ شبانه‌روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ترافیک مازندران محدودیت های ترافیکی پلیس راه صراط تا ۲ بامداد روز پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی شد.

تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر و سایر محورها همچنان جریان دارد.

کد خبر 846527 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران محدوديت تردد خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها آب و هوا - ایران

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد