Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:36:45 GMT

حریق کارخانه تولید ایزوگام بیجار مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۴۳۰۴

حریق کارخانه تولید ایزوگام بیجار مهار شد

رسول حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعتی پیش گزارش آتش سوزی در کارخانه تولید ایزوگام در کیلومتر پنج جاده بیجار - زنجان به آتش نشانی اعلام و بلافاصله یک اکیپ جهت اطفای حریق به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با توجه به حجم بالای حریق در محدود کارخانه و سرایت آن در مخزن دوم کوره قیر، جهت کنترل و مهار آتش و پیشگیری از سرعت پیش روی، اکیپ دوم ایستگاه مرکزی واحد آتش نشانی بیجار نیز به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس واحد آتش نشانی شهرداری بیجار تاکید کرد: پس از چند ساعت تلاش سخت و نفس گیر بخاطر حرارت بالای ناشی از سوختن قیر،  با تلاش آتش نشانان آموزش دیده و تجهیزات مناسب آتش نشانی از گسترش حریق به منبع اصلی مواد سوختنی و انبار قیر جلوگیری و آتش اطفا و مهار شد.

حیدری یادآور شد: علت اصلی بروز حادثه در دست بررسی است و کارشناسان در خصوص خسارت‌های وارده نیز پس از انجام کارهای لازم، گزارش خواهند داد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی کردستان حوادث غیرطبیعی بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی کردستان حوادث غیرطبیعی بیجار آتش نشانی آتش سوزی کردستان حوادث غیرطبیعی بیجار اخبار کنکور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: با اعلام یک فقره حریق خودرو در خیابان نواب قزوین بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۷ شهید مفتح و ۶ نواب به همراه اسماعیل کلانتری افسرکشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

ململی افزود: به هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه خودرو پراید کاملاً در میان آتش شعله‌ور بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل، اقدام به کنترل و مهار کامل این حریق کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید و دلایل وقوع این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی درحال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد