Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@02:07:27 GMT

اظهارات مهم سردار حاجی زاده از قدرت موشکی ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۴۵۷۷

اظهارات مهم سردار حاجی زاده از قدرت موشکی ایران

سردار حاجی زاده در ویدئویی توضیحاتی درباره شهر‌های موشکی جمهوری اسلامی ارائه می‌کند شهر‌هایی که به گفته فرمانده هوافضای سپاه از سال ۶۳ در زیر کوه‌ها حفر شده است. او در این ویدئو می‌گوید: ایده اولیه شهر‌های موشکی به سال ۱۳۶۳ برمی‌گردد؛ قبل از ورود اولین امکانات موشکی وارد کشور شود حفاری تونل را شروع کردیم چرا که معتقد بودیم اگر مورد تهاجم دشمن قرار بگیرد چه آن‌ها (موشک ها) را پراکنده کنیم چه داخل زاغه باشد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باز آسیب پذیر خواهد بود لذا از آن روز حفاری تونل شروع شده است و تا به امروز به صورت شبانه روزی ادامه داشته که به شهر‌های موشکی معروف شده است.

او ادامه می‌دهد: در زیر اعماق کوه‌ها و زمین تونل‌هایی فراهم شده است هم برای استقرار موشکی و نگهداری مهمات و حتی حضور پرسنل در شرایط جنگی.

او افزود: نگرانی دشمنان هم از این است که این امکانات نظامی قابل شناسایی و در دسترس آن‌ها نیست و هیچکدام را نمی‌توانند شناسایی کنند. در موضوع هسته‌ای، دشمنان برای فردو حساسیت بیشتری نسبت به نطنز داشتند، چون که فردو زیر زمینی است. درحالی که فردو اصلا قابل مقایسه با شهر‌های موشکی ما نیست چراکه شهر‌های موشکی ما بسیار وسیع است و همین موضوع یک قدرت و بازدارندگی ایجاد کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار حاجی زاده پارسی خبر شهرهای موشکی قدرت بازدارندگی موشک شهر های موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرمانده هوافضای سپاه: ادعای نفوذ آمریکائی‌ها در سیستم موشکی ایران دروغ است فرمانده هوافضای سپاه: کارخانجات تولیدی خود را در اعماق زمین و به صورت محرمانه تعبیه کرده ایم

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف صهیونیست‌ها رفتیم
  • ایران با موشک‌های قدیمی خود به اسرائیل ضربه زد
  • سردار حاجی زاده: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری اسراییل و جبهه غربی غلبه کردیم
  • روایت مجری صدا وسیما بعد از دیدار با سردار حاجی زاده
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • سردار حاجی زاده: 100درصد می‌زنیم!
  • سردار حاجی زاده: ١٠٠٪ می‌زنیم! | فیلم
  • اولین حضور سردار حاجی‌زاده بعد از عملیات وعده صادق
  • دسته‌گلِ وزیر خارجه برای سردار حاجی‌زاده (عکس)