Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-29@09:50:10 GMT

خبر خوش برای دریافت کنندگان وام ودیعه مسکن

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۴۷۶۳

خبر خوش برای دریافت کنندگان وام ودیعه مسکن

بر اساس مصوبه اخیر ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، زمان بازپرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن به ۵ سال افزایش یافت. به گزارش پول نیوز، بر اساس مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، وام ودیعه مسکن با نرخ سود ۱۲ درصد و تقسیط ۳۶ماهه (برای حداکثر تسهیلات تا ۳۰ میلیون تومان) و برای تسهیلات بیش از۳۰ میلیون تومان با تقسیط ۶۰ماهه است که البته در صورت تمایل متقاضی مدت بازپرداخت تسهیلات می‌تواند کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پیش از این و بر اساس مصوبه قبلی ستاد مذکور بازپرداخت وام ودیعه مسکن برای وام‌های ۱۵، ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی ۳۶ ماهه بود.   به عبارت دیگر برای وام ۳۰ میلیون تومانی مبلغ اقساط ماهانه مستاجران ساکن در کلان‌شهرها ۹۹۶ هزار و ۴۲۹ تومان است. کل بازپرداخت این وام حدود ۳۶ میلیون در ۳۶ ماه خواهد بود.   همچنین میزان اقساط ماهانه وام ۱۵ میلیون تومانی در بازپرداخت ۳۶ ماهه، ۴۹۸ هزار و ۲۰۰ تومان است. کل بازپرداخت این وام ۱۷ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان در ماه آخر خواهد بود.
مستأجران تهرانی نیز پس از دریافت ۵۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن باید ماهانه حدود یک میلیون و ۶۶۰ هزار تومان پرداخت می‌کردند. اما با مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اقساط وام مذکور حدود ۶۰۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مسکن تسهیلات متقاضی ودیعه وام اقساط وام ودیعه مسکن میلیون تومانی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات بزرگ اینتر از راه می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، تغییرات بزرگ در اینتر نزدیک است. طبق گزارش کوریره دلو اسپورت سهامداران جدید برای خرید اینتر ابراز علاقه کرده‌اند و این خطر بیرون راندن گروه سونینگ را به همراه دارد. بدون تمدید، صندوق آمریکایی حاضر نیست به استیون ژانگ زمان بیشتری بدهد.

مهلت بازپرداخت 375 میلیون وام اخذ شده از سوی ژانگ به عنوان رئیس فعلی باشگاه اینتر با احتساب سود، تا 30 می به پایان می‌رسد و با چنین شرایطی امکان ادامه فعالیت مالکان فعلی باشگاه اینتر وجود ندارد. مگر اینکه گروه چینی در موقعیتی باشد که بتواند مذاکرات برای فروش باشگاه را نهایی کند.

برای این صندوق آمریکایی روش مذکور در واقع تضمینی برای دریافت قرضی است که در اختیار  استیون ژانگ گذاشته است. مشکل اما این است که در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای بین سونینگ و سایر طرف‌ها در جریان نیست.

در حالیکه کمتر از دو ماه تا پایان مهلت بازپرداخت وام باقی مانده، لازم است مذاکراتی انجام شود که حداقل 3 سال است هرگز آغاز نشده است!

چه چیزی تغییر کرده است؟ اینطور به نظر می‌رسد که اوک‌تری دیگر علاقه‌ای به مالکیت اینتر ندارد. با این حال، این صندوق مالی واقع در ایالات متحده ارزیابی کرد که، حتی اگر زمان بیشتری بدهد، بعید است که پولش را پس بگیرد. به همین دلیل تصمیم گرفتند به دنبال خریداران جدیدی باشند تا از این طریق به پول‌شان برسند.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای نخبگان؛ وام خرید مسکن افزایش یافت
  • تغییرات بزرگ اینتر از راه می‌رسد
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت + جزئیات
  • وام خرید مسکن نخبگان به ۲ میلیارد تومان افزایش یافت
  • وام‌های خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • افزایش وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان
  • خبر خوب نوروزی برای نخبگان/ وام خرید مسکن نخبگان افزایش یافت
  • وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد