Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی رای دیدار تیم های استقلال و تراکتور، از سری رقابتهای جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور در حالی روز ۱۳ شهریورماه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد که از سوی ساکت الهامی تخلفاتی مبنی بر بد رفتاری در قبال مقامات رسمی مسابقه از جمله داور، نماینده فدراسیون و ناظر ویژه مسابقه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، وی طبق ماده ۵۵ مقررات انضباطی به مدت ۶ ماه از همراهی تیم خود محروم شد (با توضیح اینکه سه ماه آن به مدت یکسال تعلیق می‌گردد) و باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رأی قابل تجدید نظر است).

سایر آرا کمیته انضباطی درباره این بازی به شرح ذیل است:

باشگاه تراکتور به دلیل سو رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ کارت زرد، به جریمه نقدی و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

رضا اسدی، بازیکن تیم تراکتور به دلیل عدم اجرای دستورات صادره به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل رفتار غیرورزشی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

بهزاد غلامپور، مربی دروازبانان تیم استقلال به دلیل عدم اجرای دستورات صادره باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

کد خبر 444578

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال تیم فوتبال تراکتورسازی جام حذفی فدراسیون فوتبال فوتبال ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون ریال جریمه نقدی رأی قطعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رآی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی این مربی طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • سایپا در کمیته انضباطی نقره داغ شد