Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:46:50 GMT

تیاگو در یک قدمی آنفیلد، اما لیورپول تخفیف می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۵۳۰۶

تیاگو در یک قدمی آنفیلد، اما لیورپول تخفیف می‌خواهد

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند لیورپول تلاش برای جذب تیاگو آلاکانتارا ستاره بایرن مونیخ را به هفته آخر پنجره نقل و انتقالات موکول کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه از شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی درباره تمایل لیورپول به جذب تیاگو آلاکانتارا از بایرن مونیخ مطرح شده ولی این انتقال تا این لحظه عملی نشده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند لیورپول حالا تلاش برای جذب تیاگو را به هفته آخر نقل و انتقالات موکول کرده چرا که در حال حاضر جذب یک مدافع را اولویت بیشتری می‌داند.

 

 

با اینکه لیورپول این هفته فصل جدید را خوب آغاز کرد و موفق شد لیدز را شکست دهد ولی یورگن کلوپ دریافته که در تیمش نقاط ضعفی وجود دارد که بهتر است در زمان باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات برای از میان بردن آنها تلاش کند.

 

در انگلیس، تاک اسپورت مدعی است در صورتی که جورجینیو واینالدوم از لیورپول جدا شود یورگن کلوپ تلاش برای جذب تیاگو را سرعت خواهد بخشید و تا پایان پنجره منتظر نخواهد ماند. گفته می‌شود واینالدوم در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد.

 

 

تاک اسپورت می‌گوید لیورپول برای جذب تیاگو بی رقیب نیست و منچستریونایتد هم با ایجنت او تماس‌هایی داشته. اما با توجه به اینکه جذب هافبک در حال حاضر اولویت یونایتد نیست خیال کلوپ از این لحاظ راحت است. لیورپول تا این لحظه همچنان بیشترین شانس را برای جذب تیاگو دارد ولی قرمزهای آنفیلد منتظرند تا بایرن مجبور شود با نزدیک شدن به پایان مهلت، از قیمت 30 میلیون یورویی مد نظرش کوتاه بیاید و به مبلغی کمتر رضایت دهد.

 

 

بایرن مونیخ لیورپول تیاگو آلکانتارا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ لیورپول تیاگو آلکانتارا نقل و انتقالات برای جذب تیاگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!

هرچند مشخص نیست که در این شرایط حساس چه اصراری بر، گشت ارشاد است و در پی آن حاشیه های پیرامونش و تولید محتوای مفت و مجانی برای امثال اینترنشنال.

با این حال دیروز یکی از دوستان و همکاران قدیم -که مدتی پیش کمرش را به جهت مشکل دیسک به پزشکان حاذق سپرده بود- تصویری از فاکتور بیمارستان خصوصی- ارسال کرد. در این فاکتور به جز هزینه ها –لابد برای یک بیمارستان خصوصی قابل قبول است!- اما نکته ای عجیب توجهم را جلب کرد.

در این عکس -که من نام بیمار و پزشک و بیمارستان را لاک گرفته ام اما اصل فاکتور جهت ارایه به مسوولین مربوطه حاضر است- نکته قابل تامل جایی است که تخفیف عمل هم درج شده است!

همانطور که در فاکتور می بینید هزینه کل جراحی و بستری حدود 91 میلیون تومان درج شده که حدود 34 میلیون تومان تخفیف برای این عمل لحاظ شده، برایم جالب است یک عمل تخصصی که همه چیز آن از سهم پزشک و بیمه و بیمارستان و وسایل مربوط به عمل و بستری کاملا مشخص شده چطور حساب می کنند که این رقم برای تخفیف در نظر گرفته شده است؟!

بماند که بیمه تکمیلی این بنده خدا از کل مبلغ اعلام شده حدود نیمی از آن را پرداخت کرده و گفته در بیمارستان قیمت بیش از تعرفه منظور کرده است.

منتظر پاسخ مسوولان هستم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896606

دیگر خبرها

  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد (1997/4/19) / فیلم
  • خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • ۲۰ درصد تخفیف به خاطر دفاع جانانه از خاک ایران
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی