Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@07:27:30 GMT

کشف بیش از 2 هزارلیتر الکل غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۵۴۰۲

کشف بیش از 2 هزارلیتر الکل غیرمجاز

فرمانده انتظامی استان از کشف 2 هزار و 200 لیتر الکل غیرمجاز خارج از شبکه در شهر رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار "عزیزاله ملکی" در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی به عنوان عامل توزیع و فروش الکل در سطح استان بدون اخذ مجوز از مبادی مربوطه برای مصارف غیرمجاز اقدام به پخش اتانول به صورت خارج از شبکه می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع برای پلیس محرز شد افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات شبانه‌روزی، سرنخ‌هایی از متهم مورد نظر و محل‌های تردد وی پیدا کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان داشت: با اشراف اطلاعاتی، ماموران متهم را حین پخش الکل در یکی از مناطق شهر رشت شناسایی و خودرو کامیونت وی را متوقف کردند.

سردار ملکی به کشف 2 هزار و 200 لیتر الکل اتانول غیرمجاز و خارج از شبکه در بازرسی از خودرو متهم اشاره کرد و اذعان داشت: در این رابطه متهم 34 ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 220 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اعلام اینکه پلیس اجازه فعالیت به اینگونه افراد سودجو را نمی‌دهد از شهروندان خواست، در صورت برخورد با موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: الكل غيرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع

فرمانده انتظامی شهرستان ری تهران گفت: با تلاش مأموران کلانتری دولت‌آباد طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۳ متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر و ۳ فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.   به گزارش تسنیم، سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی گروگانگیری در ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال‌ آزادی وی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری دولت‌آباد قرار گرفت.    وی افزود: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.    فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد آدم‌ربایان به علت دریافت باج افرادی را ربوده که با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌ها موجود مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند.   سرهنگ طرهانی تصریح کرد: پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 3 متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر شدند و 3 فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.   وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که جهت دریافت مبلغ 2 میلیارد ریال، نقشه ربودن افراد را طراحی کردند.   فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • غافلگیری قاچاقچی موادمخدر در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند