Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@13:24:18 GMT

پرداخت ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۵۵۱۸

پرداخت ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسن آل‌هاشم روز چهارشنبه ۲۶ شهریور در یک گفت‌وگوی خبری افزود: تولیدات عشایر آذربایجان شرقی در مدت سپری‌شده امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش یافته است. بارش‌های بهاری و پرداخت تسهیلات برای تامین دام سبک و سنگین عامل افزایش تولیدات عشایر استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امور عشایر آذربایجان شرقی اضافه کرد: عشایر استان بیش از ۱۱۰ هزار تن گوشت قرمز و ۳۲ هزار تن شیر، ۱۶ هزار تن پشم و ۹ هزار متر مربع ورنی تولید می‌کنند. جمعیت دامی عشایر استان ۱.۵ میلیون راس است و جمعیت ۲ درصدی عشایر ۲۰ درصد گوشت، شیر و فرآورده‌های دامی آذربایجان شرقی را تولید می‌کنند.

آل‌هاشم ادامه داد: جمعیت عشایر آذربایجان شرقی در فصل ییلاق ۱۳ هزار و ۲۹۷ خانوار و در فصل قشلاق ۸۰۹۷ خانوار هستند و در فصل ییلاق ۵۲۰۰ خانوار از استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و زنجان به ییلاق‌های آذربایجان شرقی کوچ می‌کنند.

کد خبر 549656 برچسب‌ها عشایر استان آذربایجان شرقی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عشایر استان آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی عشایر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغل در استان طی سال گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نورایی امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام و اظهار کرد: خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷,۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع مختلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم.

کد خبر 747354

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • تحقق ۱۳۱ درصدی سهم اشتغالزایی در آذربایجان شرقی