Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@18:03:41 GMT

آغازطرح بهسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۵۵۵۲

آغازطرح بهسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، از آغاز طرح بهسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی این شهر خبرداد.

به گزارش قدس آنلاین، سعید حسینقلی زاده مقدم با بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه پس از چند سال استفاده از اتوبوس ها، برخی از آنها دچار شکستگی صندلی، آسیب دیدن میله های داخلی و نازیبایی های بصری بر اثر چسباندن پوسترهای مختلف تبلیغاتی می شوند، یکی از موضوعات مورد توجه رسیدگی به آراستگی و بهسازی اتوبوس ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس مدتی است که طرح بهسازی ترمیم داخلی، پاکسازی ناوگان از استیکر های تبلیغات بدنه و اورهال قوای محرکه اتوبوس های فعال در ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد آغاز شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد بیان کرد: در این طرح علاوه بر نصب کولر بر روی اتوبوس های فاقد کولر، صندلی ها و میله های شکسته و آسیب دیده داخل اتوبوس و سایر قطعات مستهلک تعویض و بدنه و فضای داخلی از استیکرهای تبلیغاتی قدیمی پاکسازی می شود.
حسینقلی زاده مقدم خاطرنشان کرد: در کنار بهسازی و زیباسازی ظاهری اتوبوس ها طرح نوسازی تعدادی از اتوبوس های فرسوده که قابلیت استفاده مجدد بعد از نوسازی را دارند، نیز از سال گذشته آغاز و در سال جاری ادامه پیدا می کند.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اتوبوسرانی مشهد نوسازی اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ اعلام کرد: با عنایت به لزوم ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در حوزه حمل و نقل، پایانه های حمل و نقل عمومی این منطقه تجهیز می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه اتوبوسرانی شهرک شهید باقری دو دهه است که در این محله احداث شده، عملیات تجهیز این پایانه از اواخر سال گذشته آغاز شده که با اقدامات صورت گرفته، عملیات بتن ریزی فونداسیون دیوار محوطه و ساختمان آن به اتمام رسید .

خدابخشی افزود: عملیات محصور سازی پایانه مذکور در راستای ایجاد امنیت و جلوگیری از تردد خودرو های شخصی و بعضا برخورد با ناوگان اتوبوسرانی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین این معاونت نسبت به احداث ابنیه جهت ایجاد محل استقرار ناظر خطوط اتوبوسرانی در این پایانه نیز اقدام نموده که این امر منجر به نظم دهی بیش از پیش تردد ناوگان، کاهش سر فاصله اعزام ناوگان و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه ها و باعث افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ در پایان افزود: عملیات تجهیز سایر پایانه های حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد