Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@02:12:35 GMT

اهدای ۴۷ تبلت دانش‌آموزی از محل موقوفات در بابل

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۵۶۸۴

اهدای ۴۷ تبلت دانش‌آموزی از محل موقوفات در بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن برزگر در گفت‌وگویی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مهر تحصیلی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل تاکنون در چندین مرحله اقدام به توزیع بسته‌های تحصیلی و تبلت بین دانش‌آموزان کرده است.

وی افزود: در مرحله اول طرح مهر تحصیلی و از محل موقوفه ملک‌التجار تعداد ١۴ عدد تبلت دانش‌آموزی به ارزش ۵٣٠ میلیون ریال به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل خاطرنشان کرد: در مرحله دوم طرح مهر تحصیلی و از محل موقوفات مرحوم رحمانی تعداد ٣١ عدد تبلت دانش‌آموزی به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریال با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران و معاون پرورشی اداره‌کل آموزش ‌و پرورش مازندران به دانش‌آموزان مدرسه رحمانی بابل اهدا شد.

برزگر تصریح کرد: همچنین یکی از متولیان موقوفات دو عدد تبلت در راستای اجرای نیت واقف به ارزش 7 میلیون و 500 هزار ریال بین دانش‌آموزان نیازمند بابل توزیع کرده است.

وی عنوان کرد: تاکنون ۴۷ تبلت دانش‌آموزی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال از محل عوائد موقوفات بین دانش‌آموزان بابلی توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل در پایان گفت: از ابتدای آغاز سال تحصیلی تاکنون ۳۵۰ بسته تحصیلی نیز از محل موقوفات بابل خریداری و بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: وقف اوقاف و امور خیریه تبلت دانش آموزی بین دانش آموزان تبلت دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (۵ اردیبهشت) آغاز شد.

به گزارش مهر، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • بازدید دانش آموزان یزدی از انتقال خون یزد