Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@03:25:53 GMT

پرده برداری از محرمانه‌سازی جدید بی‌بی‌سی فارسی!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۵۹۸۳

پرده برداری از محرمانه‌سازی جدید بی‌بی‌سی فارسی!

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: مهدی بختیاری، مدیرکل سرویس سیاسی خبرگزاری تسنیم درباره فایل صوتی که اخیرا از بی‌بی‌سی فارسی منتشر شده است در صفحه توئیترش در قالب یک رشته توئیت نوشت: مطلبی که بی‌بی‌سی در آستانه هفته دفاع مقدس به عنوان یک موضوع محرمانه از جنگ میخواد جا بندازه، موضوع جدیدی نیست. همان دعوای گروهی از بچه‌های تهران با محسن رضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالبی را بر اساس همینقدر صدایی که پخش کردند، می‌نویسم.

موضوع به پاییز سال ٦٣ (قبل از عملیات بدر) و اختلاف طیفی از بچه‌های سپاه تهران (عمدتا از لشکر١٠) با فرمانده وقت سپاه برمیگرده که اینها به لحاظ سیاسی و فنی با محسن رضایی مشکل داشتند و مخالف بودند.

اینها نظرات خود علیه محسن رضایی را به برخی نمایندگان مجلس هم میگویند. در این جلسات مشکلات جبهه غرب و شمال غرب، جنوب و مسائل سیاسی مطرح می‌شود که مسائل سیاسی را ‎اکبر گنجی می‌گوید و صدایش در این فایل هم هست.
اینها طرفدار آقای منتظری بودند و علیه آقایان مصباح و راستی و...

‏با بالا گرفتن این دعواها، قرار می‌شود محسن رضایی در جمع مخالفین حاضر شده و سخنرانی کند. این فایل، فایل صوتی همان جلسه است و صدای اول هم متعلق به محسن رضایی است.
محل جلسه در سپاه تهران (پاستور) بود که نهایتا به جنجال کشیده شد. (صدای شهید حسن بهمنی هم درفایل هست-اگر اشتباه نکنم)

این دعواها ادامه داشت تا اینکه امام خمینی (ره) ازطریق شهیدمحلاتی پیامی دادند که در پادگان ولیعصر قرائت شد و غائله خوابید. از آن افراد هم بعدها برخی مثل حسن بهمنی و کاظم رستگار شهیدشدند، بعضی هم بعدها شهیدشدند مثل جناب اسکندرلو که سال ٦٥ به‌شهادت رسید و جناب غلامی که در سوریه شهید شد. عده ای هم زنده هستند.

‏این موضوع چیز پنهان و جدیدی نیست. قبلا بارها راجع به آن گفتند و کتاب نوشته شده ازجمله کتاب «مردان رستگار» بروایت آقای ابوترابی. جنجال روی این مطلب کهنه به عنوان جلسه محرمانه شارلاتان بازیه.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی بی بی سی فارسی محسن رضایی اسکندرلو لشگر 10 شایعه پراکنی محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در این رابطه اظهار داشت: در راستای اصول نگهداری از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب مستقر در روستا‌های ارومیه، جلسه‌ای با حضور همکاران بهره برداری مناطق ۳ گانه و شهر‌های تابعه، نماینده پیمانکار مربوطه، مسئول تامین و تولید و مسئول PM امور ارومیه برگزار شد.   وی، هدف از برگزاری این جلسه را شناخت کافی در زمینه بهره برداری صحیح و نگهداری مناسب از تاسیسات مربوط به انتقال و توزیع آب، جمع آوری فاضلاب، واحد‌های تصفیه خانه آب و فاصلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • آموزش: چگونه مانع افزایش حافظه مصرفی پیام‌رسان‌ها شویم؟
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر
  • برنامه ملی گسترش انس عمومی با ادبیات فارسی تصویب می‌شود
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • سهرابیان: قایقرانی ایران تاریخ‌سازی کرد