Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:57:12 GMT

اتفاقات عجیب در آستانه انتخابات فدراسیون بدنسازی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۵۹۸۷

اتفاقات عجیب در آستانه انتخابات فدراسیون بدنسازی

با اینکه اهالی پرورش اندام در انتظار برگزاری انتخابات هستند، برخی حاشیه ها توجه اعضای مجمع را به خود جلب کرده است. 

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مراحل تایید مدارک مدیریتی کاندیدای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به پایان رسیده، حالا اهالی این رشته در انتظار اعلام نام کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای برگزاری انتخابات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


این روزها اما اتفاقات عجیبی هم در میان کاندیدایی که برای انتخابات فعالیت می کنند، رخ می دهد. از آنجایی که بحث بازنشستگی پورعلی فرد حتی قبل از کنار رفتن او مطرح شده بود، به نظر می رسد رایزنی های لازم با هیات های استانی انجام شده و خیلی از اعضای مجمع تصمیم خود را برای نامی که قرار است در برگه رای بنویسند، گرفته اند. به همین خاطر در روزهای اخیر برخی از کاندیداها وقتی به استان های مختلف برای رایزنی سفر کرده اند، با جواب رد روسای هیات ها مواجه شدند که حتی برخی از آن ها حاضر نبودند کاندیداهای جدید را به حضور بپذیرند.


این اتفاقات در حالی رخ داده که یکی از کاندیدا خودش را گزینه وزارت ورزش معرفی می کند و از این طریق در پی رای جمع کردن برای انتخابات است؛ اما گویا ترفند این فرد که سابقه ورزشی چندانی هم ندارد، جواب نداده است. 


از سوی دیگر یکی از کاندیدا وعده های عجیبی را در صفحه اینستاگرامی خود مطرح می کند که آخرین آن ها راه اندازی کمیته حرفه ای در فدراسیون بدنسازی بوده است. بارها در فدراسیون های مختلف این بحث مطرح شده که ورزشکاران حرفه ای به هیچ وجه نمی توانند تحت پوشش فدراسیون های ایرانی قرار بگیرند چون این فدراسیون ها آماتور هستند و حق هزینه در ورزش حرفه ای را ندارند. این اتفاق قبلا برای نفراتی همچون حسین وفایی در اسنوکر و احسان روزبهانی در بوکس هم رخ داده بود. باید به این نکته هم توجه داشت که در ورزش حرفه ای دوپینگ مجاز است؛ در حالی که در ورزش آماتور تلاش زیادی برای جلوگیری از رخ دادن دوپینگ انجام می شود. 
به هر حال اهالی بدنسازی و پرورش اندام که قبل از اعلام زمان نام نویسی از نامزدهای ریاست قصد داشتند نامه ای را برای وزیر ارسال کنند و خواستار برگزاری هر چه سریعتر انتخابات شوند، معتقدند برای به جریان افتادن برنامه های این رشته باید در اولین فرصت انتخابات برگزار شود؛ اتفاقی که می تواند در مهرماه بیفتد.

پرورش اندام - بدن سازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرورش اندام بدن سازی پرورش اندام حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت

  سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی  در جمع مسوولان و متولیان ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: دشمنان ما امروز گمان می کنند جوانان و نوجوانان ما که فضای معنوی اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیده‌اند آن ارزش‌های والا را درک نمی‌کنند، اما در اتفاقات اخیر این استان که توسط تروریست‌ها در جنوب رخ داد به چشم دیدیم که جوانان عزیز ما با چه همت و تلاشی در جهت دفاع از امنیت کشور ایثارگری کردند.

وی افزود: ایثار و فداکاری جوانان ما در مقابله با تروریست‌های کوردل جای خرسندی فراوان دارد و این اتفاقات باری دیگر نشان داد که جوانان این مرز و بوم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رمز پیروزی ما در عرصه‌های مختلف وحدت، همدلی و هم افزایی است و امروز ورزش استان نیز با همین رمز موفق توانسته است قدم‌های بزرگی را بردارد.
وی تاکید کرد: یکی از راه‌های نشان دادن سیستان و بلوچستان و کشور در سطح جهانی ورزش است و این ظرفیت ارزشمند و ویژه برای استان ما غنیمت است.
سردار شفائی بیان کرد: آن چیزی که ما امروز در جامعه خود شاهد هستیم این است که دشمن تلاش دارد تا جامعه‌ای افسرده، ناامید و شکست خورده از ایران را بسازد تا ایران اسلامی را درگیر خود کرده و در مقابل گسترش فرهنگ عظیم انقلاب نیر ایستادگی کند؛ ورزشکاران عزیز می توانند نقشی محوری در خنثی سازی برنامه‌های دشمن ایفا کنند.
وی تصریح کرد: تقویت اراده، روحیه خودباوری و ایجاد نشاط در جامعه از مهمترین وظایف ورزشکاران و متولیان ورزش استان است، سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور است؛ این مساله وظیفه ای بزرگ را بر گردن شما عزیزان ورزشکار و مسوولان ورزش استان می‌گذارد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: ورزشکاران باید الگویی شایسته برای همه اقشار جامعه ما باشند؛ قطعا تاثیر کلام و رفتار شما ورزشکاران بیش از دیگران بر جوانان اثرگذار است، امروز تمرکز دشمن برای مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است و ما می توانیم با همفکری و انسجام مناسب بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • دعوای تند و عجیب هادی چوپان و رئیس فدراسیون پرورش اندام: او بیمار است!