Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) به تحولات اخیر نوار غزه و هدف قرار گرفته شدن شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه واکنش نشان داد.

او پیش از ترک واشنگتن به سمت فلسطین اشغالی، در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: ما در حال پایان دادن به سفری تاریخی به واشنگتن هستیم، جایی که اسنادی را برای برقراری دو توافق صلح با دو کشوری عربی امضا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو مدعی شد: ثمرات این توافق‌ها تا نسل‌ها باقی می‌ماند. هرکسی که در این مراسم بود، فهمید که به تغییری راهبردی در منافع اسرائیل و منافع صلح دست یافته‌ایم.

او با اشاره به تبادل آتش شامگاه گذشته و بامداد امروز بین ارتش رژیم صهیونیستی و نوار غزه، افزود: «من تعجب نمی‌کنم که تروریست‌های فلسطینی، همزمان با مراسم تاریخی امضای توافق‌های سازش به سمت اسرائیل موشک شلیک کردند. آن‌ها می‌خواهند در روند صلح با کشور‌های خلیجی مانع تراشی کنند، اما موفق نخواهند شد.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرد: ما به کسانی که می‌خواهند به ما صدمه بزنند، حمله و دست هر کس که برای تجاوز به ما دراز شود قطع می‌کنیم و دستمان را برای هرکسی که دستش را برای صلح پیش آورده باشد، پیش خواهیم برد و به صلح می‌رسیم.

به نوشته سخنگوی نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، نتانیاهو درباره دستورکار خود بعد از بازگشت به فلسطین اشغالی گفت: اولین چیز، مبارزه با ویروس کرونا است. دوم، مبارزه با تروریسم و سوم، توسعه دایره صلح است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزرای خارجه امارات و بحرین دیروز (سه‌شنبه) با حضور در کاخ سفید، توافقنامه صلح و عادی سازی روابط با امضا کردند.

همزمان با مراسم امضای توافقنامه صلح، فلسطینیان تظاهرات سراسری در نوار غزه به راه انداختند و گروه‌های مقاومت در پاسخ به حملات جنگنده‌های صهیونیستی به مواضع مقاومت، شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه را هدف قرار دادند و آن را در چارچوب معادله گلوله در مقابل گلوله عنوان کردند.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی محور مقاومت تحولات فلسطین رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از «کانال ۱۲» تلویزیون رژیم صهیونیستی، در اسرائیل این نگرانی وجود دارد که در دیوان بین المللی دادگستری در لاهه علیه مقامات ارشد اسرائیل از جمله «بنیامین نتانیاهو» (نخست وزیر) حکم بازداشت بین المللی صادر شود.

«نتانیاهو» نشستی اضطراری را برای بررسی احتمال اقدام دیوان بین المللی دادگستری به صدور حکم بازداشت برای او و دیگر مقامات اسرائیل به علت جنگ در غزه برگزار کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با بیان اینکه اسرائیل با یک تهدید موجودیتی روبروست، خواستار اتحاد نیروهای داخلی برای مقابله با خطرات شد.

 

 

دیگر خبرها

  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • آنروا: اسرائیل در تلاش برای پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • رویای نتانیاهو برای پیروزی با وجود ۷ ماه ناکامی در غزه